آمریکا بزرگترین بانک آلمان را ۷۵ میلیون دلار جریمه کرد

    کد خبر :329785

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، دویچه بانک آلمان را به دلیل سواستفاده از پیش انتشار در یافت سپرده گذاری برای معامله با اوراق بهادار در ایالات متحده تقریبا ۷۵ میلیون دلار جریمه کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از رویترز، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اعلام کرد دویچه بانک آلمان با پرداخت تقریبا ۷۵ میلیون دلار به منظور حل و فصل تحقیقات در ارتباط با سومدیریت خود در مورد پیش انتشار دریافت سپرده گذاری برای معامله با اوراق بهادار در آمریکا موافقت کرده است.

رگولاتوری آمریکا اعلام کرد دویچه بانک تحقیقات بدست آمده از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده را نه پذیرفته و نه رد کرده است؛ اما قبول کرده که سود بدست آمده از سومدیریت خود در ارتباط با دریافت سپرده گذاری برای معامله با اوراق بهادار در آمریکا را برگرداند و جریمه ۷۵ میلیون دلاری را پرداخت کند.

بر همین اساس، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اعلام کرد که تحقیقات انجام گرفته شده نشان می دهد دویچه بانک در ارتباط با پیش انتشار دریافت سپرده گذاری برای معامله با اوراق بهادار سو استفاده کرده است.

همچنین رگولاتوری آمریکا اعلام کرد، هر گونه کوتاهی و قصور در این باره می تواند به ارتباط زنجیره ای این تراکنش ها از بانک سپرده گذاری تا کارگزار در بازارها آسیب زند و برای صاحبان دریافت سپرده گذاری بمنظور معامله با اوراق بهادار سوء استفاده احتمالی را ایجاد کند.

بر پایه این گزارش، دویچه بانک در اطلاعیه ای اعلام کرد که این بانک همکاری لازم را با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در تحقیقات و اقدامات داوطلبانه در سال ۲۰۱۶ میلادی انجام داده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید