آموزش کنترل خشم و اخلاق حرفه‌ای برای شهربانان و حریم‌بانان منطقه ۲

    کد خبر :329694

نخستین دوره آموزشی شهربانان و حریم بانان منطقه ۲ برای اولین بار در شهر تهران با حضور ولی الله شجاع پوریان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، شهردار منطقه ۲، مدیران کل و معاونین مدیران کل معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، رسول کشت پور شهردار منطقه ۲ در این باره اظهار داشت: اولین دوره آموزشی شهربانان و حریم بانان منطقه ۲ با عناوین آموزش اخلاق حرفه ای، پاسخگویی و شهروند مداری، مدیریت تنش و کنترل خشم، ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد و با هدف ضرورت باز آموزی رسالتها و وظایف نیروهای خدوم شهربان و حریم بان در مواجهه مردم با تکیه بر رعایت اخلاق حرفه ای برای نخستین بار در شهر تهران در این منطقه آغاز بکار نمود.

شهردار منطقه ۲ همچنین افزود: دوره‌های آموزشی منظور شده برای همه گروههای حرفه ای در نظر گرفته شده و عناوین این دوره براساس برنامه ریزی آموزشی دانشکده علمی کاربردی شهرداری تهران تدوین شده است.

مرتضی توکلی مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران نیز طی سخنانی اظهار داشت: این مرکز آموزشی به عنوان اولین مرکز در شهر تهران توسط منطقه ۲ راه اندازی شده است و قرار است این مراکز در ۴ نقطه شهر تهران تاسیس و گروهای هدف مورد نظر را تحت آموزش قرار دهد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، در اولین دوره بازدید، ارزیابی و هم اندیشی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از منطقه ۲ شهرداری تهران، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به همراه مدیران کل از پروژه ها و مراکز اجتماعی سطح منطقه ۲ بازدید و پس از آن ضمن برگزاری نشست هم اندیشی، مسائل، مشکلات و فرصتهای اجتماعی و فرهنگی منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید