صالح اباذری به نشان طلا دست یافت/احدی و باقری نقره گرفتند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۸
    کد خبر :329241

روز پایانی از یازدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی دانشجویان جهان با کسب ۷ مدال طلا، نقره و برنز برای تیم اعزامی کشورمان همراه بود.

به گزارش مهر، در ادامه این مسابقات که با حضور ۳۲۹ کاراته کا از ۳۳ کشور در شهر کوبه ژاپن جریان دارد، تیم کشورمان در دو بخش مردان و زنان به یک نشان طلا، دو نقره و دو برنز دست پیدا کرد.

صالح اباذری کاراته جوان و با آتیه کشورمان که هفته گذشته موفق به کسب مدال طلای ۸۴+ کیلوگرم قهرمانی آسیا شده بود، امروز هم طلای دانشجویان جهان را در همین وزن کسب کرد. وی در مبارزه پایانی «دایکی آندو» از ژاپن را ۴ بر صفر شکست داد و قهرمان شد. این کارته کای کشورمان با برتری مقابل «ماسیچ گبکا» از لهستان، «ژاکوب نلسون» از فرانسه و «دانیل مونار» از مجارستان به دیدار پایانی راه پیدا کرده بود.

در سایر رقابتهای امروز آویشن باقری در مبارزه نهایی وزن ۵۵- کیلوگرم ۲ بر صفر برابر «هانامه کاتایاما» از ژاپن بازنده و به نشان نقره دست پیدا کرد. ملیکا احمدی هم در فینال وزن ۶۱- کیلوگرم برابر «یوکی کوجورو» از ژاپن باخت و نقره گرفت.

ضمن اینکه فائزه چیذری در وزن ۵۰- کیلوگرم، علی مسکینی در وزن ۶۰- کیلوگرم، بهنوش نجفی در وزن ۶۸- کیلوگرم و مهدی رحیمی نژاد در وزن ۶۷- کیلوگرم با برتری مقابل رقبای خود در دیدار رده بندی به نشان برنز دست پیدا کردند.

این رقابتها در حال پیگیری است و تیم کشورمان شانس کسب دو طلا در کومیته تیمی و کاتای انفرادی را دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید