شکایت دادستان از فرمانده پلیس تهران در پرونده «۲ تن سکه»

  • سیاسی
  • یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ۸:۵۴
    کد خبر :329181

چندی قبل فرمانده پلیس تهران از دستگیری فردی موسوم به «سلطان سکه» خبر داد و به رسانه‌ها اینطور گفت که فرد یاد شده «۲ تن سکه» را از سطح بازار جمع‌آوری کرده است.

به گزارش بازتاب به نقل ازجوان این خبر به سرعت در جامعه پخش شد و اصل وجود ۲ تن سکه در دست یک نفر این ویژگی را داشت که یک خبر پربازدید شود. این خبر به کسانی که مدعی شیوع گسترده فساد بودند کمک زیادی کرد که نظر خود را اثبات کنند.

حالا روشن شده است که اظهارات این مقام پلیس، تماماً منطبق با واقعیت نبود و اساساً پای «۲ تن سکه» هم در میان نیست. محمدجعفرمنتظری، دادستان کل کشور به تازگی در این باره گفته است: «در بحث ۲ تن سکه نیز باید بگویم زمانی که رئیس پلیس تهران این مسئله را مطرح کرد و وقتی از تلویزیون شنیدم تعجب کردم. حساب کردیم این ۲ تن چه تعداد و قیمت می‌شود؟ فردا پیگیری کردیم که این ۲ تن را کی ضبط کردید کجاست؟ شما به عنوان نیروی انتظامی ضابط ما هستید. گفتند هنوز نگرفتیم! (گفتیم) پس آنچه اعلام کردید چیست؟ گفتند ما اسناد و مدارک را دیدیم، این فرد از سه سال قبل که سکه خرید و فروش کرده که می‌شود ۲ تن! ما گفتیم این چه خبری است که دادید و گفتند تصحیح می‌کنیم. چند روز گذشته دوباره خبر دادند که رئیس پلیس تهران گفته که این فرد محکوم به اعدام شده است. دوباره زنگ زدیم که کجا محکوم به اعدام شده، حکم او اعدام ندارد. گفتند ببخشید اشتباه شده است. من علیه این فرد که دوبار تخلف کرده به دادسرای نظامی شکایت خواهم کرد.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید