مولوي عبدالحميد: كل دنيا را هم بدهند به اين خاك خيانت نمي‌كنيم

  • سیاسی
  • شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۴۱
    کد خبر :328900

مولوی عبدالحمید گفت: وابستگی به هیچ جا نداریم اگر کل دنیا را هم به ما بدهند به یک وجب از این خاک هم خیانت نمی‌کنیم.این اعتقاد ما است. ما ناامید نمی‌شویم. امیدواریم مسوولان هم به این نتیجه برسند.

مولوی عبدالحمید، در گفتگو با روزنامه اعتماد گفت: ما براي اصلاحات هزينه كرديم چون فكر مي‌كنيم اصلاح‌طلبان فكرشان بازتر است، ديدشان بازتر است، نه اينكه ما با اصلاح‌طلبان خويشاوندي داشته باشيم.

چند سال پيش در مكه مكرمه ملك عبدالله ضيافتي داشت كه از جاهاي مختلف افراد را دعوت كردند. ايشان پرسيد كه وضعيت اهل سنت در ايران چطور است من گفتم الحمدالله. به خاطر اينكه اعتقاد دارم نيازي نيست كه ما حرف‌مان را به ملك عبدالله بزنيم ما حرف‌مان را اينجا به آقاي روحاني مي‌زنيم.

اين اعتقاد من است سياست من نيست كه اقليت‌ها بايد حق‌وحقوق‌شان رعايت شود، آزادي داشته باشد مشكلي براي رسيدن به حق‌شان نداشته باشند.

ما در رابطه با منافع كشور، مسائل ملي را حتي بر مسائل قومي و مذهبي ترجيح مي‌دهيم.

ما با اينكه گفت‌وگو با مخالف و موافق را صحيح مي‌دانيم اما در حال حاضر مذاكره با امريكا را به مصلحت نمي‌دانيم و آن را توصيه نمي‌كنيم.

اينكه به‌جاي مذاكره با امريكا با مردم مذاكره كنيم و شرايط آنها را بپذيريم. اگر مردم رضايت داشته باشند و حق‌تعالي حامي ما باشد هيچ قدرتي نمي‌تواند پشت ما را خم كند.

اين دفعه كه ما آمديم افطاري آقاي روحاني از من درباره وضعيت پرسيدند من به ايشان هم گفتم هيچ انتظاري برآورده نشده و ما هم خيلي حيران و متعجبيم كه در سيستان و بلوچستان كوچك‌ترين تغييراتي صورت نگرفته، مناطق ديگر هم طبق اطلاعات ما تغييري صورت نگرفته است

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید