برپایی دومین جشنواره بین‌المللی زیست‌دارو در دی ماه/رونمایی از 3 محصول جدید دارویی

    کد خبر :328318

دومین جشنواره بین‌المللی زیست دارو (IFB2018) بعنوان دومین جشنواره رسمی داروسازی کشور زمستان امسال برگزار می‌شود.

دومین جشنواره زیست دارو با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تاریخ 30 آذر تا 3 دی ماه امسال در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

در این جشنواره، از سه محصول جدید دارویی رونمایی می‌شود.

زیست دارو با معرفی جدیدترین دستاوردهای پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان و ایده‌های برتر شرکت‌های دارویی، بزرگ‌ترین گردهمایی داروسازان کشور است و با توجه به استقبال صورت گرفته از اولین دوره، پیش‌بینی حضور حدود 3000 داروساز و 1000 ایده قابل بررسی، می‌شود.

دکتر سیدمهدی رضایت (ریاست دومین جشنواره رسمی داروسازی) و دکتر اسماعیل صدرالدینی (دبیر علمی)، همچنین دبیر اجرایی آن دکتر مجید مسگر طهرانی است.

موضوعات تخصصی دومین جشنواره رسمی داروسازی را “فارماسیوتیکس”، “داروسازی بالینی”، “بیوتکنولوژی دارویی”، “نانو فناوری پزشکی و دارویی”، “داروشناسی و سم شناسی پایه و بالینی”، “فارماکوگنوزی و داروسازی سنتی”، “مدیریت و اقتصاد دارو” و “فارماکواپیدمیولوژی” تشکیل می‌دهند.

دکتر مجید مسگر طهرانی، دبیر اجرایی دومین جشنواره رسمی داروسازی کشور درباره موضوعات پانل خاطرنشان کرد: تمام حیطه‌ها، طبق جدیدترین رشته‌های تخصصی داروسازی در مقطع دکترا برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان این که حدود 500 تا 600 شرکت دارویی و صنایع وابسته به دارو در کشور وجود دارد، افزود: پیش‌بینی می‌شود از این تعداد 150 شرکت حضور یابند.

وی در مورد برنامه جانبی این جشنواره گفت: در چهار روز برگزاری جشنواره، 20 کارگاه جانبی با برگزارکنندگانی از اساتید مطرح و برتر دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه داروسازی خواهیم داشت و علاوه بر آن خارج از فضای جشنواره نیز 15 کارگاه آنلاین دارویی همراه با گواهینامه بین‌المللی مورد تأیید سوییس برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، علاقه‌مندان برای ارسال مقالات خود تا 15 مهرماه 1397 فرصت دارند و می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت www.Biopharmafestival.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 26309741-021 تماس بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید