«جمعه پنجم آبان» و «یکشنبه آخر سال» در غرفه‌های نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

مجتبی رمضانی از شاعران کشور از حضور کتاب‌هایش در نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: «جمعه پنجم آبان» عنوان مجموعه غزل‌های بنده است که در برگیرنده ۴۰ غزل است و قرار شده در نمایشگاه کتاب عرضه شود.

مجتبی رمضانی از شاعران و نویسندگان کشورمان  پیرامون اثر خود در نمایشگاه کتاب اظهار داشت: «جمعه پنجم آبان» عنوان مجموعه غزل های بنده است که در برگیرنده 40 غزل است.

وی در ادامه با بیان اینکه این کتاب در 90 صفحه با قطع رقعی و قیمت 7500 تومان توسط انتشارات آوای کلار چاپ شده گفت: «یکشنبه آخر سال» عنوان کتاب شعر دیگری است که در برگیرنده 38 شعر سپید می‌شود.

این شاعر با بیان اینکه اشعار این اثر در قالب 84 صفحه منتشر شده متذکر شد:«یکشنبه آخر سال» در قطع رقعی با قیمت 6000 تومان توسط انتشارات آوای کلار به بازار آمده است.

رمضانی که از او تاکنون 18 عنوان کتاب منتشر شده که 8 اثر در زمینه شعر کودک و 6 عنوان دیگر گردآوری است می‌گوید: علاوه بر این کتاب‌ها سه مجموعه داستان کوتاه از نویسنده‌های نامی دنیا گرداوری کرده ام که این کتاب ها هر کدام 120 صفحه هستند.

این شاعر گفت: «خدا مواظب سیب هاست»، «خدا پشت پنجره است» و «نسیم نفس خداست» نام این آثار هستند که در قطع پالتویی توسط انتشارات آوای کلار به چاپ رسیده‌اند.

وی این آثار را با شمارگان 1200 نسخه دانست که در نمایشگاه کتاب و در شهرآفتاب عرضه خواهند شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید