خط قرمزهای جعلی در برخورد با مفسدین مورد قبول نیست

  • سیاسی
  • جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۴۵
    کد خبر :328179

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: خط قرمز جعلی بعضی‌ها در برخورد با مفسدین مورد قبول نیست و فقط قانون محور است.

به گزارش مهر، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گفت: دهه کرامت دهه بزرگی است که امروز میلاد شاهچراغ و چهارشنبه هفته آینده میلاد امام رضا (ع) است.

وی در خصوص جایگاه امامزاده شاهچراغ گفت: شیراز سومین حرم اهل بیت است، بیش از هزار و 400 امامزاده در این استان آرام گرفته اند که نشان دهنده استقبال خوب مردم این استان از امامزادگان است.

امام جمعه موقت تهران اظهارداشت: امام کاظم (ع) حضرت شاهچراغ را خیلی دوست داشت و بعد از امام کاظم (ع) عده ای آمدند تا با ایشان به عنوان امام بعدی بیعت کنند اما ایشان اعلام کردند امام من هم امام علی بن موسی الرضا (ع) است.

خاتمی تصریح کرد: حضرت شاهچراغ خط خوبی داشت، هزار قرآن نوشت و هر قرآن را می فروخت و با پولش یک برده آزاد می کرد.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: جناب علی بن حمزه فرزند حضرت حمزه که در شهرری مدفون است نیز در شیراز به شهادت رسیدند.

وی تاکید کرد: این امامزادگان ذخایر و ثروت های معنوی و مبلغان خاموش هستند. آن زمان که زنده بودند، مبلغان گویا بودند و بعد از شهادتشان، مرقدشان محل نور و معرفت است.

خاتمی در بخش دیگری در سخنرانی نماز جمعه گفت: باید با هر نوع فسادی مبارزه کرد به خصوص دست انداختن در بیت المال، دست اندازی در بیت المال خطرناک است و باید جدی ترین برخورد با این افراد صورت گیرد.خط قرمز جعلی بعضی ها در برخورد با مفسدین مورد قبول نیست و فقط قانون محور است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید