واژگونی علت اصلی سوانح جاده‌ای در سمنان

  • حوادث
  • جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۵۶
    کد خبر :328121

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان از وقوع چندین سانحه واژگونی در جاده‌های این استان طی روز گذشته خبر داد و گفت: واژگونی خودروها علت اصلی سوانح جاده‌ای در این استان است.

«علیرضا یحیایی» در گفت‌وگو با  ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: این سوانح رانندگی در محورهای مختلف این استان و در یک روز رخ داده است.

وی از واژگونی یک خودروی پراید در محور سمنان ده نمک خبر داد و افزود: این خودروی پراید بعدازظهر پنج شنبه روی داده و به دنبال اطلاع به پایگاه امداد جاده‌ای ده نمک، امدادگران به محل تصادف اعزام وپس از رهاسازی مصدومان، سه نفر از چهار سرنشین حادثه‌دیده به بیمارستان منقل شدند.

معاون امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان هم‌چنین از واژگونی یک خودروی سواری دیگر در محور «سمنان – دامغان» خبر داد و گفت: این حادثه واژگونی در فاصله بین «سمنان – آهوان» در محور سمنان به دامغان روی داد که امدادرسانی به حادثه‌دیدگان از سوی امدادگران پایگاه هلال‌احمر در این محور انجام شد.

وی از واژگونی یک موتورسیکلت در غروب پنج‌شنبه خبر داد و افزود: این سانحه در کیلومتر 31 محور «میامی – جاجرم» رخ داد که تک سرنشین این موتورسیکلت که دچار مصدومیت شده بود به نزدیک ترین بیمارستان منتقل شد.

یحیایی همچنین از واژگونی یک پراید دیگر رأس ساعت 12 ظهر پنج‌شنبه در نزدیکی گردنه آهوان سمنان خبر داد و اظهار کرد: این واژگونی در کیلومتر 36 محور «سمنان – آهوان- دامغان» رخ داد که یک نفر از سه حادثه‌دیده این سانحه به بیمارستان منتقل شد.

معاونت امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با بیان این‌که به فاصله حدود یک ساعت بعد از واژگونی این پراید در آهوان سمنان یک خودروی پراید دیگر در کیلومتر 32 محور آرادان به سرخه دچار واژگونی شد.

وی از مصدومیت سه نفر از چهار حادثه‌دیده این خودرو خبر داد و گفت: سه نفر از مصدومان این حادثه توسط امدادگران به بیمارستان منتقل شدند.

یحیایی همچنین از واژگونی یک موتورسیکلت در میامی خبر داد و گفت: این سانحه در کیلومتر 30میامی –جاجرم رخ داد که مصدوم از طریق امدادگران به بیمارستان منتقل شد.

معاونت امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر استان همچنین از وقوع تصادف ایسوز و وتریلی در کیلومتر 50محور سمنان به دامغان خبر داد و گفت: دو مصدوم این حادثه نیز پس از رهاسازی از سوی امدادگران پایگاه امدادی آهوان، توسط 115 به بیمارستان منتقل شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید