امکان فیلم برداری با نرخ 480 فریم بر ثانیه به گلکسی اس 9 سامسونگ آمد

    کد خبر :328038

فیلم برداری با نرخ 480 فریم بر ثانیه به تازگی به قابلیت‌های سامسونگ گلکسی اس 9 و سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس افزوده شده است. به این ترتیب برای فیلم برداری سوپر اسلوموشن با این دو گوشی، حق انتخاب بیشتری به منظور تعیین سرعت خواهید داشت.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، قابلیت فیلم برداری سوپر اسلوموشن است، به این معنی که می‌توانند برای 0.2 ثانیه و با رزولوشن ا‌چ‌دی، در نرخ 960 فریم بر ثانیه به فیلم برداری بپردازند. اما متاسفانه گزینه‌ای برای فیلم برداری با نرخ بیتی بالا ولی پایین‌تر از این میزان پیش از این وجود نداشت. به لطف آپدیت جدید، امکان فیلم برداری با نرخ 480 فریم بر ثانیه که پیشتر در گلکسی نوت 8 مشاهده کرده بودیم، به این دو گوشی آمده است.
زمان فیلم برداری با نرخ 480 فریم بر ثانیه

حین فیلم برداری با نرخ 480 فریم بر ثانیه حداکثر زمان نیز افزایش پیدا می‌کند، به طوری که برای 0.4 ثانیه اقدام به فیلم برداری خواهد شد. اما این به‌روزرسانی یک تغییر بسیار مهم دیگر را نیز در بخش فیلم برداری اسلوموشن اعمال کرده است.

دوربین گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس قادر است زمان شروع فیلم برداری سوپر اسلوموشن را با توجه به آغاز حرکت سوژه اصلی تشخیص داده و کار را آغاز کند. از آنجایی که ویدیو تنها برای 0.2 ثانیه ضبط شده و سپس یک کلیپ 6 ثانیه‌ای دارای سرعت پخش پایین ارائه می‌شود، تشخیص زمان شروع فیلم برداری بسیار اهمیت دارد. اما با قرار دادن آن بر روی حالت خودکار خیالتان از بابت همه چیز راحت خواهد شد، مخصوصا این که دوربین دو گوشی در تشخیص صحیح زمان بسیار خوب ظاهر شده‌اند. با این حال همچنان قادر به آغاز فیلم برداری به صورت دستی بودیم.

اما بعد از دریافت آپدیت جدید و اضافه شدن امکان فیلم برداری با نرخ 480 فریم بر ثانیه، تنها حین استفاده از این نرخ قادر به آغاز فیلم برداری به صورت دستی خواهیم بود. در صورت نیاز به آغاز فرآیند به صورت خودکار، باید به نرخ حداکثری 960 فریم بر ثانیه تغییر وضعیت بدهید.

یکی دیگر از تاثیرات به‌روزرسانی جدید، افزایش پایداری ای آر اموجی‌ها حین استفاده از دوربین خواهد بود. به نظر می‌رسد این آپدیت، که بسته امنیتی ماه جاری میلادی را نیز همراه دارد، با تمرکز بر بهبود دوربین دو گوشی منتشر شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید