منصوری: امیدواریم ناکامی دوره گذشته جودو در بازی‌های آسیایی را جبران کنیم

  • ورزشی
  • جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ۹:۱۵
    کد خبر :327849

سرمربی تیم ملی جودو گفت: تلاش ما نیز این است تا به یک تیم استاندارد برسیم و در بازی‌های آسیایی نیز بتوانیم ناکامی دوره گذشته در کسب مدال را جبران کنیم.

محمد منصوری در خصوص مشخص شدن ترکیب اعزامی تیم ملی جودو به بازی‌های آسیایی اظهار داشت: علیرضا خجسته، محمد محمدی بریمانلو، سعید ملایی و جواد محجوب در ماه‌های اخیر عملکرد قابل قبولی را داشتند و ما نسبت به موفقیت آنها امیدوار بودم. ضمن اینکه در مدت باقی مانده برای این نفرات برنامه داریم تا با اوج آمادگی در بازی‌های آسیایی حضور و عملکرد قابل قبولی را داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که مصدومیت گذشته این بازیکنان برطرف شده است، گفت: رشته جودو یک رشته پربرخورد است و مصدومیت نیز همیشه در کنار جودو حضور دارد. خدا را شکر در حال حاضر مصدومیت دنده سعید ملایی که در ژاپن ایجاد شده بود خیلی بهتر شده است و او به طور کامل تمرینات خود را انجام می‌دهد. بریمانلو نیز از مصدومیت زانو رهایی پیدا کرده است و در تمرینات حضور دارد. خجسته مشکل کوچکی از ناحیه آرنج دارد که امیدوارم تا زمان اعزام به آمادگی کامل دست پیدا کند.

سرمربی تیم ملی جودو در خصوص برنامه‌های تیم ملی جودو تا حضور در بازی‌های آسیایی اندونزی گفت: در حال حاضر بازیکن در اردو حضور دارند و قرار این این مرحله تا 4 مردادماه ادامه داشته باشد. بعد از پایان این مرحله استراحتی 5، 6 روزه را برای آنها در نظر گرفتیم تا آخرین مرحله اردوی تیم ملی تا زمان اعزام برگزار شود. البته برای محجوب درخواست ویزای کرواسی دادیم تا او در مسابقات گرندپری حضور داشته باشد. همچنین در حال پیگیری برای یک اردو خوب خارجی نیز هستیم.

منصوری در خصوص عدم حضور سایر بازیکنان در مسابقات کرواسی گفت: با توجه به اینکه این سه بازیکن به تازگی از آسیب دیدگی رهایی پیدا کردند ترجیح دادیم با حضور آنها در کرواسی ریسک نکنیم. در حال حاضر سعید ملایی در جایگاهی خوبی در رنکینگ قرار دارد که در سیدبندی بازی‌های آسیایی به او کمک خواهد کرد. بریمانلو و خجسته نیز با حضور در کرواسی تغییر آنچنانی در رنکینگ آنها ایجاد نمی‌شد اما محجوب با کسب مدال در گرندپری کرواسی می‌تواند شرایط رنکینگ خود را بهبود ببخشد تا در سیدبندی نیز به او کمک شود.

به گزارش تسنیم ،وی در خصوص توقعات از جودو در بازی‌های آسیایی عنوان کرد: جودو ایران تا قبل از حضور تیم مدیریتی جدید تیم بزرگسالان نداشت اما در یک سال و نیم گذشته و با حضور درخشان تیم ملی سر و شکلی پیدا کرده است. در حال حاضر کشورهای کره‌جنوبی، ازبکستان و مغولستان یک تیم کاملا دارند و ژاپن از 8 تیم ملی یکسان برخوردار است که در هر مسابقات حضور پیدا می‌کند روی آن حساب می‌کند. تلاش ما نیز این است تا به یک تیم استاندارد برسیم و در بازی‌های آسیایی نیز بتوانیم ناکامی دوره گذشته در کسب مدال را جبران کنیم.

سرمربی تیم ملی جودو در خصوص نقش آندره، مربی خارجی تیم ملی جودو گفت: آندره یکی از بهترین مربیان دنیا است و به عنوان مربی موفق به کسب مدال در المپیک شده است. آندره کمک خوبی به تیم ملی انجام می‌دهد و در کنار آن محسن زکریا و زکریا مرادی، مربیان جوان تیم ملی نیز همکاری خوبی دارند. همچنین در کادر ما علی‌نژاد کارهای بدنسازی را به خوبی انجام می‌دهد و روانشناس ما نیز روی مسائل روانی کار می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید