قتل زن در ملأعام توسط شوهر پنجم!

  • حوادث
  • پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۵۱
    کد خبر :327587

فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن زنی خون آلود روی زمین افتاده و مردی بالای سر او ایستاده و کلماتی را بیان می کند در حالی که تعدادی از مردم نیز فقط نظاره گر این صحنه هستند.

صبح روز 22 تیرماه امسال جوانی به نام پدرام با حضور در پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد که همسرش را روز چهارشنبه (20 تیر جاری) در اسلامشهر به قتل رسانده و به خاطر عذاب وجدان تصمیم گرفته خودش را به پلیس معرفی کند. این متهم پس از اعتراف به قتل همسرش بازداشت شد و به دادسرای امور جنایی تهران انتقال یافت.

پدرام درباره جزئیات قتل همسرش به بازپرس امور جنایی تهران گفت: حدود چهار سال قبل با دختری به نام سهیلا ازدواج کردم و صاحب یک دختر شدم اما دو سال قبل به دلیل بیماری اعصاب و روان در بیمارستانی بستری و در آن جا با دختری به نام نازی که او هم بیماری اعصاب و روان داشت، آشنا شدم و تصمیم گرفتم با وی ازدواج کنم، در نهایت دو سال پس از ازدواج با سهیلا، وی را طلاق دادم و با نازی ازدواج کردم که به من گفت پیش از ازدواج با من، دو ازدواج ناموفق داشته اما پس از مدتی متوجه شدم دروغ گفته، او دو شناسنامه داشت و پیش از ازدواج با من چهار ازدواج ناموفق داشته است که از همان زمان اختلاف بین ما شروع شد و سر همین موضوع با همدیگر قهر کردیم.

وی اظهار کرد: یک روز که با هم دعوایمان شده بود، نازی با چاقو خودزنی کرد البته سابقه خودزنی داشت و موادمخدر نیز مصرف می‌کرد. او از خانه خارج شد و چند روز قبل از قتل در تماس با من گفت که باید از هم جدا شویم، من نیز روز حادثه با وی در نزدیکی دادگاه خانواده اسلامشهر قرار گذاشتم که پس از مراجعه به دادگاه گفتند باید قبل از دادگاه به دفترخانه برویم، قرار بود به دفترخانه برویم که با هم بحث مان شد و او چاقویی را که با آن خودزنی کرده بود، روی گلویش گذاشت، من نیز در یک لحظه عصبی شدم.

چاقو را از دستش گرفتم و چند ضربه به او زدم. در آن لحظه حواسم جمع نبود، پشیمان شدم و با اورژانس تماس گرفتم اما نمی‌دانم چه شد که با خودرویم فرار کردم و به تهران آمدم. پدرام اظهاراتش به بازپرس را این گونه ادامه داد: نازی را دوست داشتم و نمی‌خواستم این اتفاق بیفتد، در نهایت موضوع را به مادرم گفتم و چون عذاب وجدان داشتم همراه با مادرم نزد پلیس رفتیم و به قتل اعتراف کردم.

متهم پس از این اظهارات با دستور محسن مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل پایتخت بازداشت شد و با توجه به این که قتل در شهر اسلامشهر به وقوع پیوسته بود، پرونده با صدور قرار عدم صلاحیت برای رسیدگی به دادسرای مربوط در اسلامشهر ارسال شد. در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده است قاتل خطاب به جسد مقتول گفت: خیلی دوستت داشتم اما خودت کردی.

رواج پدیده بی تفاوتی اجتماعی باید مورد بررسی قرار گیرد

پیکر بانوی جوان کنار خیابان روی زمین افتاده، فردی که به نظر می رسد قاتل است بالای سر آن ایستاده و می گوید: «نازی خیلی دوستت داشتم؛ مادرش رو مقابل دادگاه صدا کنین و بگین عروست رو کشت».

درحالی از بروز پدیده ای با عنوان بی تفاوتی اجتماعی در مواقع بروز قتل یا مشاهده فرد مصدوم در جاده صحبت می کنیم که در همین جامعه وقتی برخی رویدادها مثل زلزله و دیگر حوادث رخ می دهد باید مانع حضور مردم و دخالت شان در امور به منظور جلوگیری از اختلال در کار متولیان و متخصصان سر صحنه حادثه شویم.

وب سایت رکنا: برخی جامعه شناسان پس از شنیدن شرح ماجرا گفتند این فیلم آن ها را به یاد جنایت میدان کاج تهران می اندازد.این تناقض از ابعاد مختلف جامعه شناختی دارای اهمیت و کندوکاو علمی است و باید درکنار چرایی علل تشدید خشونت ها، کاهش آستانه تحمل افراد و نیز رواج پدیده بی تفاوتی اجتماعی مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید