ری اکشن‌های فیسبوک به استوری‌های اینستاگرام می‌آیند

    کد خبر :327444

فیسبوک همواره در تلاش است که اینستاگرام را به محیط جذاب‌تری برای فعالیت تبدیل کند. در همین راستا این روزها مشغول تست ویژگی‌های جدیدی است که بخش قابل توجهی از آن‌ها به استوری‌ها مربوط هستند.

به عنوان مثال، یکی از این قابلیت‌ها امکان واکنش نشان دادن به استوری‌هاست، البته این بار به سبک و سیاق فیسبوک. اگر از معدود استفاده کنندگان فیسبوک در ایران باشید، حتما با ساز و کار «ری‌اکشن» های این شبکه اجتماعی آشنا هستید.

به نظر می‌رسد که این ری‌اکشن‌ها به زودی پای خود را به اینستاگرام هم باز می‌کنند. چند ساعتی هست که کاربرانی از کشورهای مختلف گزارش می‌دهند که در استوری‌ها شاهد ری‌اکشن‌های فیسبوکی بوده‌اند.

ری‌اکشن‌هایی که از آن صحبت می‌کنیم شامل تشویق کردن، خندیدن، چشمان قلبی، چهره با دهان باز، آتش و گریه کردن می‌شوند و در حال حاضر در نسخه اندروید اینستاگرام دیده شده‌اند. اما مشخص نیست که آیا تست آن‌ها در پلتفرم iOS نیز انجام می‌شود یا خیر. البته می‌توان با اطمینان گفت که پلتفرم iOS هم این ویژگی را دریافت خواهد کرد.

ری‌اکشن‌های فیسبوکی هنوز برای تمام کاربران در دسترس قرار نگرفته‌اند و مشخص نیست چه موقع این اتفاق می‌افتد. با این وجود، بهتر است همین حالا آخرین نسخه اینستاگرام (نسخه ۵۴.۰.۰.۱۴.۸۲) را از پلی‌استور دانلود کنید تا برای دریافت این ویژگی آماده باشید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید