با هدف رفع مشکلات ناشی از سد معبر برای ساکنین محله‌های مرکزی پایتخت

وانت‌های سد معبر کننده از معابر منطقه ۱۱ جمع‌آوری و توقیف شدند

    کد خبر :327354

به منظور رفع مشکلات شهروندان که به دلیل سد معبر و آلودگی صوتی وانتی‌ها در خیابان‌های بخش مرکزی شهر تهران ایجاد شده است؛ جمع‌آوری متخلفان با حکم دادستانی توسط نیروی انتظامی و شهرداری منطقه ۱۱ انجام شد.

به گزارش ایسنا، نصراله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ در این باره گفت: در راستای اجرای طرح انضباط شهری با هدف رفع سد معبر و پیش گیری از اخلال در نظم عمومی که توسط تعداد زیادی خودرو وانت بار در محله‌های مرکزی پایتخت ایجاد شده و پیرو درخواستهای متعدد و مکرر ساکنین این محله‌ها مبنی بر ورود مدیریت شهری و نیروی انتظامی برای رفع این مشکلات، طی هماهنگیهای انجام شده و با حکم دادستانی جمع آوری و توقیف خودروهای وانت که اقدام به فروش میوه و مواد غذایی می‌نمایند؛ در دستور کار قرار گرفت که تعداد ۲۴ وانت بار جمع آوری شد.

آبادیان افزود: شهرداری منطقه ۱۱ پیش از این با شناسایی وانت بارهایی که به صورت سازمان یافته تحت نظر اشخاصی خاص اقدام به سد معبر و فروش میوه و صیفی جات در خیابان‌های این منطقه کرده‌اند؛ با حکم قضایی اقدام به جمع آوری و توقیف وانت بار ها کرده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، به گفته آبادیان نیروی انتظامی ضمن اشراف کامل بر تمامی آسیبهای اجتماعی، فرصتها و تهدیدهای انضباط شهری در مرکز پایتخت به ویژه منطقه ۱۱، جدیت در اجرای قانون و نظم شهری به عنوان منطقه ویژه را با طراحی های نظارتی ، کنترلی و عملیاتی در حال انجام دارد.

آبادیان ضمن اعلام شناسایی و وجود نقاط سد معبر صنفی و سیار در سطح منطقه خاطر نشان کرد: با تعامل و همکاری دادستان، تیم عملیاتی نیروی انتظامی و مدیریت شهری ، ساماندهی، کنترل و رفع سد معبر وانتی ها در سطح منطقه برنامه ریزی شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید