رنجروور اسپورت مدل 2019 به‌روزرسانی می شود

  • خودرو
  • پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۱۸
    کد خبر :327191

حدود 4 سال از زمان عرضه دومین نسل رنجروور اسپورت می‌گذرد و در این بازه زمانی بازار شاسی بلندهای لوکس میان سایز رشد قابل‌توجهی داشته است؛ بنابراین جگوار لندروور با معرفی برخی به‌روزرسانی‌ها برای این خودرو تلاش دارد محصول جذاب خود را تازه نگاه دارد.

اولین تغییر رنجروور اسپورت 2019 عرضه پیشرانه دیزلی جدید است. بجای پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری دیزلی هم‌اکنون نسخه 6 سیلندر 3 لیتری توئین توربوی بزرگ‌تری بکار رفته که هم قوی‌تر بوده و هم با استانداردهای آلایندگی جدید همخوانی دارد.

با قدرت 249 اسب بخاری، این پیشرانه 9 واحد قوی‌تر بوده و گشتاور آن نیز 100 نیوتون متر بیشتر از پیشرانه قبلی می‌باشد. هم‌اکنون شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت رنجروور اسپورت با کاهش هشت‌دهم ثانیه‌ای به 7.6 ثانیه رسیده است.

علاوه بر ارائه پیشرانه جدید، رنجروور اسپورت 2019 دارای سیستم کروز کنترل تطبیقی جدیدی است که دارای دستیار فرمان بوده و خودرو را بین خطوط نگه می‌دارد. این عمل با دنبال کردن خطوط جاده و همچنین خودروی جلویی صورت می‌گیرد. ترمز اضطراری سرعت‌بالا نیز در دسترس بوده و سیستم بهینه‌سازی انرژی پیش‌بینی پذیر هم وجود دارد که بهترین مسیر برای سیستم ناوبری را انتخاب می‌کند.

جدای از موارد یاد شده، این خودرو اساساً همانی است که پیش از این هم می‌شناختیم. رنجروور اسپورت پرفروش‌ترین خودروی جگوار-لندروور در آمریکا بوده است. لندروور در آمریکا فروش 74739 دستگاهی داشته که سهم رنجروور اسپورت از آن 19153 دستگاه بوده است.

لندروور دیسکاوری اسپورت محبوب‌ترین خودروی این گروه خودروسازی در مقیاس جهانی بوده و سهم آن از فروش کل 442508 دستگاهی جگوار لندروور در سال پیش برابر با 126078 دستگاه بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید