بهروز نعمتی: پیگیر تشکیل حزب هستیم

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۰۸
    کد خبر :327154

نماینده نزدیک به علی لاریجانی گفت: برای تشکیل حزب جدی هستیم جدی و مثل احزاب گذشته نخواهد بود که دوره ای به طور مقطعی اعلام موجودیت کند و بعد کار رها شود.

به گزارش نامه نیوز: موضوع تشکیل حزب توسط علی لاریجانی رئیس مجلس مساله قدیمی اما بلاتکلیف است. اطرفیان لاریجانی نیز در این باره چندان هم نظر نیستند مثلا سخنان کاظم جلالی کمتر تشکیل این حزب را نوید می دهد و بهروز نعمتی بر خلاف او سخت پیگیر تحقق این امر است.

بهروز نعمتی درباره تشکل حلقه اولیه و اتاق فکر برای تأسیس حزب علی لاریجانی به نامه نیوز گفت: آقای حسن زمانی این را مطرح کرد و از خود او باید پرسید که چه برنامه ای دارد.

نماینده نزدیک به علی لاریجانی درباره پیگیری های خود و کاظم جلالی برای تشکیل حزب یادآور شد: همچنان این پیگیری ها ادامه دارد و انشاءالله خبرهای خوشی درباره این موضوع اعلام می شود.

عضو فراکسیون مستقلان ولایی با بیان اینکه از ظرفیت نمایندگان ادوار نیز برای تشکیل حزب استفاده خواهیم کرد، افزود: نمایندگان ادوار ظرفیت بسیار بزرگی هستند و نمی توان این ظرفیت را نادیده گرفت. البته دایره حزب محدود به نمایندگان ادوار و نمایندگان فعلی مجلس نمی شود و افراد و شخصیت های مختلف در مجموعه حضور خواهند داشت.

وی درباره اظهارات حسن بیادی که گفته «در جلسات قبل از انتخابات ریاست جمهوری که برای تشکیل حزب برگزار می شد آقای ناطق نیز حضور داشت» اظهار کرد: من خبر ندارم. ما را با بزرگان درگیر نکنید.

نعمتی درباره میزان جامعیت حزب علی لاریجانی خاطرنشان کرد: البته شاید خود آقای لاریجانی بخواهد در حزب باشد اما این موضوع اصلا به آقای لاریجانی ارتباطی ندارد.

وی درباره میزان فراگیری حزب گفت: کشوری خواهد بود. دوستان دنبال این هستند که حزبی تشکیل دهند که معتدلین گروه های مختلف در آن حضور داشته باشند. در مجموع جدی هستیم و مثل احزاب گذشته نخواهد بود که دوره ای به طور مقطعی اعلام موجودیت کند و بعد کار رها شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید