درخواست از «جهانگیری» برای برخورد سخت با معاون زنگنه

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ۸:۴۰
    کد خبر :327081

یک نماینده خواستار برخورد جهانگیری با معاون وزیر نفت شد.

به گزارش تسنیم،احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال 85 مجوز ساخت پالایشگاه کرمانشاه صادر شده است،گفت: به دلیل اینکه این استان نرخ بیکاری بالایی دارد، مجوز ساخت این پایشگاه در کرمانشاه صادر شد.

وی با بیان اینکه حدود 570 هزار هکتار از اراضی کشاورزی مردم منطقه نیز برای احداث این پالایشگاه در نظر گرفته شد، ادامه داد: کارهای اولیه برای ساخت این پالایشگاه در سال‌های گذشته انجام شد اما تاکنون و پس از گذشت 12 سال، این پروژه تنها 3 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با پیگیری‌هایی که نمایندگان استان در این زمینه از معاون اول رئیس‌جمهور، وزیرنفت و تعاون داشتند، مقرر شد با انتخاب چند سرمایه‌‌گذار این پروژه راه‌اندازی شود، افزود: پس از 12 سال سرگردانی این پروژه و درست در زمانی که قرار بود، این پروژه ملی ساخته شود، علیرضا صادق‌آبادی معاون وزیرنفت، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش طی نامه‌ای اعلام کرده که باید عملیات اجرایی این پروژه متوقف شود.

صفری تصریح کرد: از معاون اول رئیس‌جمهور و وزیرنفت انتظار می‌رود برخورد جدی با آقای صادق‌آبادی معاون وزیر داشته باشند تا بیش از این بر روی حرفی که زدند حرف نزند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید