واکنش به صدور مجوز حضور بانوان در ورزشگاه

    کد خبر :327067

سیدسلمان سامانی در مورد اظهارات ابتکار مبنی بر صدور مجوز شورای تأمین برای ورود خانواده‌ها به ورزشگاه‌ها گفت: تصمیم جدیدی در این باره از سوی شوراهاى تأمین استان‌ها اتخاذ نشده است.

سیدسلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور در گفت‌وگویی، در مورد اظهارات صبح امروز معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری مبنی بر صدور مجوز شورای تأمین برای ورود خانواده‌ها به ورزشگاه‌ها گفت: مطلبى که ایشان مطرح کرده‌اند، ناظر به تصمیمی است که استانداری تهران با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان در مقطع بازی‌های جام جهانی گرفتند که بر اساس آن خانواده‌ها بتوانند در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند و مسابقه تیم ملى کشورمان را تماشا کنند.

وی با اشاره به اینکه در بعضی از استان‌ها نیز در آن مقطع تصمیمات مشابهى اتخاذ شد ادامه داد: تصمیم جدیدی در این باره از سوی شوراهاى تأمین استان‌ها اتخاذ نشده است.

به گزارش فارس:سامانی در پاسخ به این سؤال که آیا چنین تصمیماتی برعهده خود استانداری‌ها و شوراهای تأمین استانی است، بیان داشت: وظایف شورای تأمین استان‌ها از نظر قانونی مشخص است و دستگاهها مکلف به رعایت مصوبات شوراى تامین هستند و بسته به اقتضائاتى که در استان‌های مختلف وجود داردتصمیمات گوناگونی گرفته می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید