معاون حمایت کمیته امداد خبر داد

درخواست‌های مددجویان از کمیته‌امداد اینترنتی شد/ ۴۰۰ هزارخانوار وارد چرخه حمایتی می‌شوند

    کد خبر :326556

میز خدمت اینترنتی برای ارائه ۴۱ خدمت به شیوه الکترونیکی به مددجویان کمیته‌امداد راه‌اندازی شد.

فاطمه رهبر، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از ایجاد میز خدمت اینترنتی برای عرضه خدمات به شیوه الکترونیکی به مددجویان این نهاد خبر داد و گفت: مددجویان می‌توانند برای دریافت خدمات از این نهاد به شیوه اینترنتی به سایت الکترونیکی e.emdad.irمراجعه کنند.

وی ادامه داد: مددجویان می‌توانند ۴۱ خدمت از جمله درخواست وام، کمک‌هزینه ازدواج، کمک‌های موردی، کمک‌هزینه خدمات تحصیلی، خدمات نظام‌وظیفه، تسهیلات مهاجرت به روستا، خدمات مسکن، خدمات انشعاب و تسهیلات شهرداری، خدمات درمانی، خدمات مشاوره، خدمات اشتغال را از طریق این سایت دریافت کنند.

رهبر خاطرنشان کرد: با ایجاد میز خدمت اینترنتی در کمیته امداد مراجعه حضوری مددجویان در دفاتر این نهاد برای دریافت خدمات و حضور مددکاران برای استعلام نیاز در محل اسکان خانوارهای تحت حمایت کاهش خواهد یافت.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، وی اجرای کامل «سامانه درخواست دهی اینترنتی مددجویان» را گامی اساسی در زمینهٔ پروژه «امداد همراه» دانست و اعلام کرد: استفاده از بستر اینترنتی برای عرضه خدمات در ابتدا به‌طور آزمایشی در ۵ استان اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اعلام اینکه کمیته امداد تا پایان شهریورماه امسال سهمیه جدید حمایتی را به دفاتر استانی ابلاغ می‌کند گفت: با ابلاغ این سهمیه حدود ۴۰۰ هزار خانوار نیازمند وارد چرخه حمایتی این نهاد خواهند شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید