جایزه مضر «خندوانه»!

    کد خبر :326391

ماجرا از این قرار است که مدتی است در قرعه کشی حاضرین در استودیو برنامه «خندوانه» گزینه جدید اضافه شده است. این جایزه که با عنوان «یک ماه معاف از آشپزی» در یکی از شماره های قرعه کشی این برنامه قرار دارد، بر این اساس است که فرد برنده می تواند تا یک ماه هر روز تا سقف ۴۰ هزار تومان از هر رستورانی که بخواهد، غذا سفارش بدهد.

بانی فیلم: گویا هیچ نظارتی روی جوایز برخی برنامه ها از جمله برنامه «خندوانه» نمی شود. ماجرا از این قرار است که مدتی است در قرعه کشی حاضرین در استودیو برنامه «خندوانه» گزینه جدید اضافه شده است. این جایزه که با عنوان «یک ماه معاف از آشپزی» در یکی از شماره های قرعه کشی این برنامه قرار دارد، بر این اساس است که فرد برنده می تواند تا یک ماه هر روز تا سقف ۴۰ هزار تومان از هر رستورانی که بخواهد، غذا سفارش بدهد.

از آنجایی که کارشناسان تغذیه بارها در برنامه ها و شبکه های مختلف تلویزیونی درباره مضرات استفاده از فست فود ها و غذاهای رستورانی سخن گفته اند و تاکید کرده اند که استفاده از این غذاها را به حداقل برسانید، چنین جوایزی که مردم را تشویق به استفاده از این نوع غذاهای مضر می کند، اتفاق خوشایندی نخواهد بود. آن هم به مدت یک ماه و هر روز!

از این رو می توان نتیجه گرفت که هیچ نظارتی روی برخی برنامه ها و جوایزشان نمی شود. چون در این صورت دست اندرکاران برنامه «خندوانه» چنین جوایزی را برای مخاطبان خود در نظر نمی گرفتند!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید