با «دوقلوها»؛

فیتیله‌ای‌ها به تلویزیون بازگشتند

    کد خبر :326277

«دو قلوها» عنوان یکی از جدیدترین تولیدات گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیماست که توسط عمو‌های فیتیله‌ای آخرین روز‌های پیش تولید را پشت سر می‌گذارد.

علی فروتن، محمد مسلمی و حمید گلی که حدود دو دهه است در تلویزیون با عنوان عموهای فیتیله‌ای شناخته می‌شوند، این بار با مجموعه تلویزیونی «دو قلوها» به تهیه‌کنندگی مهدی بصیری و کارگردانی جمشید بیات ترک به تلویزیون می‌آیند.

فیتیله‌ای‌ها قرار است در مجموعه «دو قلوها» حضوری متفاوت‌تر از قبل داشته باشند و این بار برخلاف گذشته در قالب یک مجموعه نمایشی با قصه و شخصیت‌هایی جدید به شبکه دو می‌آیند. در کنار آن‌ها تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون نیز در این مجموعه ایفای نقش می‌کنند. همچنین قرار است چهره‌هایی از حوزه‌های مختلف در این مجموعه به عنوان مهمان حضور داشته باشند.

دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از: مشاور تهیه کننده: معصومه فرد شاهین، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: حسین دیردار، مدیر تولید: سید رسول حاتمی، مدیر تصویربرداری: افشین گودرزی، مدیر روابط عمومی: ملیکا راد، طراح گریم: مجید اسکندری، صداگذار: امین شریفی، مدیر صدابرداری: علی ذوالفقاری، تدوین: رضا شهبازی عکاس: پوریا هنرمند.

مجموعه تلویزیونی «دو قلوها» کاری است از گروه کودک و نوجوان که با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به زودی روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید