عباسی: می‌دانیم نمازی از ما چه می‌خواهد/ به کمتر از قهرمانی راضی نیستیم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۶
    کد خبر :325937

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ما فصل قبل نایب قهرمان شدیم و در فصل جدید به کمتر از قهرمانی راضی نخواهیم بود.

محمدرضا عباسی در مورد آخرین وضعیت ذوب‌آهن و تیمی که برای فصل جدید شکل گرفته است، گفت: ما شرایط خوبی داریم و احساس من این است که نسبت به فصل گذشته قوی‌تر شده‌ایم. ما اکثر نفرات را حفظ کردیم و بازیکنان جدید هم به تیم اضافه شدند. قدرت تیم نسبت به فصل قبل بیشتر شده است و امیدواریم که نتایج خوبی بگیریم.

به گزارش تسنیم ،وی در مورد شانس قهرمانی تیمش خاطر نشان کرد: ما فصل قبل نایب قهرمان شدیم و در فصل جدید به کمتر از قهرمانی راضی نیستیم. امسال تیم خوبی داریم، ولی نمی‌توان با قاطعیت از قهرمانی حرف زد. ما قطعاً تلاش می‌کنیم تا آخر لیگ جزو مدعیان باشیم و در جام حذفی و آسیا هم نتایج خوبی بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان همچنین راجع به کار کردن با امید نمازی عنوان کرد: حدود یک ماه است که زیر نظر این مربی تمرین می‌کنیم. حالا شناخت ما از این مربی بیشتر شده است و می‌دانیم نمازی از ما چه می‌خواهد. فکر می‌کنم فصل جدید برای ما فصل خوبی خواهد بود.

عباسی در مورد اهدافش برای فصل جدید تصریح کرد: من در ابتدای فصل گذشته مصدوم شدم و دو تا سه ماه بازی نکردم. در ادامه فصل با اینکه بازی می‌کردم، اما شرایط سخت و دشواری داشتم. در فصل جدید هدفم این است که بیشتر بازی کنم و برای تیمم بازیکن مؤثرتری باشم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید