نیکوخصال: ورزشگاه آزادی کاملاً آماده برگزاری سوپرجام است/ داربست‌ها حداکثر تا فردا جمع‌آوری می‌شوند

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۸
    کد خبر :325866

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی از آمادگی کامل این مجموعه برای میزبانی از دیدار سوپرجام بین استقلال و پرسپولیس خبر داد.

فرهاد نیکوخصال در خصوص شرایط ورزشگاه آزادی در آستانه دیدار سوپر جام فوتبال که قرار است 29 تیر برگزار شود، اظهار داشت: برخلاف صحبت‌هایی که مطرح می‌شود، کاملاً آمادگی میزبانی برای این دیدار را داریم. اگر صحبت‌هایی درخصوص احتمال عدم برگزاری سوپرجام مطرح می‌شود، ارتباطی به ما ندارد. در واقع تصور ما این است که یا تیم‌ها یا سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال آماده این بازی نیستند، وگرنه ما مشکلی نداریم.

وی افزود: اگر همین الان درخواست برگزاری این دیدار داده شود، به سرعت تمام مقدمات را آماده می‌کنیم. امروز جلسه شورای تأمین برگزار می‌شود و ما به نماینده خودمان گفته‌ایم که رسماً موضوع آمادگی ورزشگاه آزادی برای برگزاری دیدار سوپرجام را اعلام کند و بگوید که این مجموعه هیچ مشکل یا محدودیتی در برگزاری این بازی ندارد. مردم توقع دارند که برای تماشای بازی تیم‌های مورد علاقه‌شان به ورزشگاه بیایند و تلاش می‌کنیم بهترین شرایط برای آنها مهیا شود.

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی درخصوص موضوع وسایل مربوط به شرکت برهان مبین که قرار بود جمع‌آوری شوند، گفت: همه وسایل جمع و جور شده و به یک انباری منتقل شدند.

نیکوخصال درباره تعمیرات بخشی از ورزشگاه آزادی عنوان کرد: کار بر روی 2 منطقه در حال انجام است و این 2 منطقه از مدار بهره‌برداری خارج شده‌اند. جمعیتی که می‌توانست در این دو بخش بنشیند، در حدود 2، 3 هزار نفر بود و تلاش می‌کنیم در اولین فرصت آماده کنیم.

به گزارش تسنیم ،وی درباره تعمیرات سرویس‌های بهداشتی این ورزشگاه گفت: این تعمیرات مربوط به VIP می‌شود و مربوط به سرویس‌های بهداشتی تماشاگران نیست و مشکلی برای آنها ایجاد نمی‌کند.

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی درباره نصب داربست‌ها به منظور پخش بازی‌های جام جهانی 2018 و جمع نشدن آنها به تسنیم گفت: داربست‌ها طبق قراردادی که وجود داشت، باید تا پایان جام جهانی برپا می‌ماند. با اتمام جام جهانی قرار است کار جمع‌آوری این داربست‌ها از ظهر امروز آغاز شود و نهایتاً تا فردا به پایان خواهد رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید