پزشکیان:

همه ارگان‌ها و سازمان‌ها در قبال معلولان مسئول هستند

    کد خبر :325784

یک عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه «مشکل ما در کشور نبود قانون نیست بلکه اجرای قوانینی است که نوشته می‌شود» گفت: ما در مجلس باید کاری کنیم قوانینی که نوشته می‌شوند، در عمل اجرا شده و آنها را پیگیری کنیم.

مسعود پزشکیان در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران تدوین و تصویب قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت با تاکید بر اینکه «اگر قانونی بنویسیم که عینیت پیدا نکند، مشکلات روی زمین خواهد ماند»، اظهار داشت: همه ارگان‌ها و سازمان‌ها در قبال کمک به افراد معلول مسئول هستند و همه باید کار کنند.

نایب رئیس مجلس اظهار کرد: نمی‌شود در کشور فقر و گرسنگی باشد و ما بی‌تفاوت باشیم. همه وظیفه داریم اینها را ببینیم و تلاش کنیم. به عنوان یک مسلمان دانشگاهی نمی‌پذیرم که در جامعه‌ای زندگی کنم که این مشکلات وجود دارد و از کنار آنها عبور کنم.

به گزارش ایسنا،نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: انسان به اندازه دغدغه‌هایش انسان است. وظیفه روحانیت و مسجد جز این نیست که به این مسائل برسد. وظیفه حاکمیت این است که صدای کسانی باشد که کسی شنونده آنها نیست. دست‌های کسانی را بگیرد که کسی دستشان را نمی‌گیرد. ما باید در قبال مردم پاسخگو باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید