آنر نوت 10 رولزرویس ادیشن به‌زودی عرضه می‌شود

    کد خبر :325771

آنر جزو گوشی‌های اقتصادی و مقرون به‌صرفه بوده؛ اما هواوی برخلاف روال خود تصمیم گرفته است تا نسخه‌ی لوکس آنر نوت ۱۰ را به بازار عرضه کند.

آنر نوت ۱۰ پرچمدار آینده‌ی گوشی‌های هوشمند آنر از شرکت Huawei محسوب می‌شود که اخیرا تصویری از نسخه‌ی لوکس آن موسوم به رولزرویس ادیشن منتشر شده است. به تازگی اخبار گوناگونی در مورد ویژگی‌های آنر نوت 10 فاش شده است. به‌نظر می‌رسد زیربرند هواوی قصد دارد تا برای ارائه‌ی یک نسخه‌ی ویژه از پرچمدار خود با رولزرویس وارد همکاری شود. بر‌اساس اطلاعات فاش‌شده، Honor Note 10 Rolls Royce Edition دارای طراحی و ویژگی‌های ظاهری مشابه با نسخه‌ی معمولی آنر نوت ۱۰ خواهد بود و تنها تفاوت آن با نسخه‌ی معمولی، حک شدن لوگوی رولزرویس در مرکز بخش پشتی و بالای لوگوی آنر است.

گفته می‌شود آنر نوت ۱۰ از بدنه‌ای متشکل از فلز و شیشه بهره می‌برد و مطابق تصویر، بخش پشتی نسخه‌ی رولزرویس ادیشن، براق و منعکس‌کننده‌ی نور است. انعکاس نور این تصور را به‌وجود می‌آورد که پشت گوشی از شیشه‌ی نقره‌ای ساخته شده است. دو دوربین با چینش عمودی در میانه‌ی بخش پشتی گوشی قرار دارند که به‌نظر می‌رسد هردو اندکی از بدنه بیرون زده‌اند. یک حسگر اثر انگشت در پشت آنر نوت ۱۰ رولزرویس ادیشن دیده می‌شود و ظاهرا تمام کلیدهای فیزیکی گوشی هم در سمت راست آن تعبیه شده‌اند. تصویر منتشرشده از پرچمدار آنر نشان می‌دهد که در لبه‌ی پایینی این محصول تنها شاهد یک پورت USB نوع سی و بلندگو خواهیم بود؛ بنابراین آنر نوت ۱۰ ممکن است فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری صدا باشد یا جک ۳.۵ میلی‌متری آن در لبه‌ی بالایی قرار گرفته باشد. نمای روبه‌روی آنر نوت ۱۰ تاکنون بارها در تصاویر مختلف فاش شده است و مطابق آن تصاویر، پرچم‌‌دار آنر دارای حاشیه‌ی بسیار باریک در بالا و پایین نمایشگر خواهد بود.

اگر مشخصات فاش‌شده برای آنر نوت ۱۰ صحیح باشند، این محصول باید به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و نمایشگر ۶.۹ اینچی QHD یا QHD+ مجهز باشد. پردازنده‌ی این پرچمدار، کرین ۹۷۰ هشت هسته‌ای و ۶۴ بیتی خواهد بود. آنر نوت ۱۰ به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۸.۱ اوریو و رابط اختصاصی هواوی موسوم به Emotion UI بهره می‌برد، این محصول از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی (۵ ولت و ۴.۵ آمپر) استفاده می‌کند و از دو دوربین اصلی ۲۴ و ۱۶ مگاپیکسلی در بخش پشتی بهره می‌برد. یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی و باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی هم برای این پرچمدار در نظر گرفته شده است تا قدرت آن را هرچه بیشتر به رخ رقبا بکشد. انتظار می‌رود آنر تا چند هفته‌ی دیگر از این محصول رونمایی کند. نسخه‌ی رولزرویس ادیشن این پرچمدار هم احتمالا در مراسمی اختصاصی یا چند روز پس از معرفی نسخه‌ی معمولی رونمایی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید