برای خانم‌ها چه هدیه‌ای بگیریم؟

    کد خبر :325646

هدیه دادن و هدیه گرفتن در ذات خود کار جذاب و هیجان‌انگیزی است. همین که شما مدتی را وقت می‌گذارید در مغازه‌ها می‌چرخید و سعی می‌کنید برای کسی که می‌خواهید هدیه بخرید بهترین را انتخاب کنید لحظه‌های خوب و شیرینی است. اگر قرار باشد خودتان هم هدیه دریافت کنید حتماً همان انتظاری که برای گرفتن بهترین هدیه دارید خیلی برایتان جذاب خواهد بود.

در این رابطه خانم‌ها علاقه بیشتری به دریافت هدیه دارند و به عبارتی گرفتن یا نگرفتن آن در مناسبت‌ها خیلی برایشان مهم است. البته خانم‌ها به همین شدت هم علاقه به خرید کردن و هدیه دادن دارند؛ بنابراین خرید کردن برای خانم‌ها یکی از سخت‌ترین کار‌ها است. اول اینکه باید به مناسبت‌ها دقت کنید و سعی کنید هرگز فراموش نشوند و از طرف دیگر باید به فکر خریدن بهترین و هیجان‌انگیزترین هدیه برایشان باشید. ما در این مطلب چند پیشنهاد به شما می‌دهیم که شاید در خرید‌های بعدی کمکتان کند.

در هنگام خرید به این نکات دقت کنید:

مناسبتی که قرار است هدیه بخرید چیست

اینکه شما در هر مناسبتی بنا بر میزان اهمیت آن روز چه هدیه‌ای بدهید خیلی مهم است. اکثر خانم‌ها روز تولد و سالگرد ازدواج برایشان خیلی مهم است. البته روز مادر و روز زن هم برای خیلی‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد. اگر دوست دارید در تمام مناسبت‌ها برای همسرتان دست خالی به خانه نروید می‌توانید بعضی وقت‌ها کادو‌های سبک‌تر و ساده‌تر تهیه کنید که در طول سال خیلی به شما فشار مالی نیاید و از طرفی همین‌که یاد همسرتان بودید او را خوشحال می‌کند.

همیشه گران‌ترین بهترین نیست

سعی نکنید با خرید یک هدیه گران و سرسام آور محبت خود را به او نشان دهید. خانم‌ها این نکات را به‌سرعت می‌فهمند. اگر شما یک هدیه کوچک و باارزش به او بدهید خیلی بیشتر از یک سرویس طلای گران و بدون پس‌زمینه محبت واقعی است.

در چه مرحله‌ای از رابطه قرار دارید

مهم است که شما برای چه کسی خرید می‌کنید. اگر می‌خواهید برای همسر آینده‌تان خرید کنید و در دوران نامزدی به سر می‌برید فقط برای خودی نشان دادن خیلی هدایای شگفت‌آور نخرید، چون بعد‌ها در زندگی دچار مشکل می‌شوید. اگر برای یک همکار می‌خواهید هدیه بخرید سعی کنید خیلی هدیه شما شخصی نباشد که سوءتعبیری ایجاد شود؛ و اگر برای مادرتان خرید می‌کنید اول از همه به نیازهایش دقت کنید و بر اساس میزان پولی که دارید چیزی را بخرید که بداند شما حواستان به او هست حتی اگر از خانه‌اش رفته‌اید و جدا زندگی می‌کنید.

به نیاز خانم‌ها توجه کنید

خانم‌ها دوست دارند نیازهایشان توسط مرد مورد نظر دیده شود. آن‌ها شاید بار‌ها در حرف‌هایشان به شما گفته‌اند چه چیزی لازم دارند یا چه چیزی را دوست دارند. اگر کمی دقت کنید زمان خرید هدیه سردرگم نمی‌شوید و به راحتی می‌توانید بر اساس نیاز یک خانم برایش خرید کنید. اینکه هدیه شما استفاده شود خیلی باارزش‌تر از این است که خیلی گران باشد، ولی هرگز استفاده نشود.

بسته‌بندی کادو

اگر می‌خواهید کادوی شما بیشتر جلب توجه کند به هیچ‌وجه جعبه کادوی شکیل را فراموش نکنید. جلوه‌ای که این جزئیات به هدیه شما می‌دهند به اندازه ارزش هدیه اصلی است. یادتان باشد هیچ‌وقت هدیه زن زندگی‌تان را بدون کادو یا بسته‌بندی زیبا به او ندهید.

اگر چنین کاری کنید شک نکنید که او تنها یک پیام دریافت می‌کند: «حتی آن‌قدر ارزش نداشته‌ای که برایت وقت بگذارم و ظاهر هدیه را زیبا کنم.» احتمالش زیاد است که این حرکت در دنیای مردانه معنای بدی نداشته باشد، اما برای زنان خیلی تعبیر بدی دارد.

هدایای پیشنهادی

همان‌طور که گفته شد اول باید بدانید برای چه مناسبتی خرید می‌کنید و آن فرد چه نقشی در زندگی شما دارد. اساساً آقایان برای مادر، خواهر، دوست و یا همسرشان خرید می‌کنند. در هرکدام از این نسبت‌ها باید نکات خاصی را رعایت کنید. اما در یک شکل کلی چند هدیه همیشه برای خانم‌ها جذاب است.

هدیه نقدی

شاید یکی از ساده‌ترین انواع هدیه برای هر فرد و هر مناسبتی باشد. اگر وقت کافی برای خرید آنچه می‌خواهید نداشتید و یا واقعاً نمی‌دانستید چه چیزی بهترین هدیه است می‌توانید بعضی وقت‌ها به جای هدیه پول نقد یا یک سکه طلا هدیه بدهید. البته دقت کنید برای دادن پول نقد هم بهتر است چند دقیقه وقت بگذارید و حداقل یک کارت هدیه بانکی بگیرید که زیباتر باشد. با این روش همسر شما فکر نمی‌کند می‌خواستید او را از سرتان باز کنید.

طلا

اینکه هر زنی به طلا و جواهر علاقه‌منداست تعبیر درستی نیست. خیلی از خانم‌ها حتی بعد از ازدواج هم علاقه‌ای به استفاده از زیورآلات گران‌بها ندارند. اما این حرف دلیلی برای اینکه شما طلا را از لیست هدایایتان حذف کنید نیست. دقت کنید در مناسبت‌های پیش از ازدواج و زمانی که خانم دوست یا نامزد شماست و می‌خواهید مناسبت رسمی را به او تبریک بگویید حتی یک قطعه طلای کوچک می‌تواند بسیار چشمگیر باشد.

در نظر بگیرید اگر پیش از ازدواج او را با جواهرات گران‌قیمت سیراب کنید و بعد از ازدواج نتوانید و نخواهید این‌گونه ادامه دهید حتماً تعابیر بدی پشت رفتار شما خواهد بود. شما می‌توانید با توجه به بودجه خود از یک دستبند سبک گرفته تا یک سرویس کامل را، خریداری کنید. رنگ طلا هم در زمان خرید خیلی مهم است. برخی خانم‌ها طلای سفید دوست دارند و برخی طلای زرد.

بعضی‌های اهل گوشواره هستند و بعضی دیگر عاشق دستبند و گردنبند. پس در هنگام خرید به این نکات هم دقت کنید. فکر نکنید اگر شما به گوشواره علاقه دارید و همسرتان استفاده نمی‌کند با خرید شما لزوماً باید آن را در گوشش بیندازد. پس سعی کنید چیزی بخرید که مورد استفاده باشد.

زیورآلات بدلی

شاید این هدیه اصلاً ارزش مادی نداشته باشد، اما اگر همسر، خواهر یا مادر شما به این نوع چیز‌ها علاقه‌منداست در یک مناسبت کوچک می‌توانید با خرید چنین هدیه سبک و ساده‌ای خوشحالش کنید. اما دقت کنید هرگز در مناسبت مهم مثل روز تولد یا سالگرد ازدواج چنین هدیه‌ای نخرید. مگر اینکه بخواهید از برند‌های معروف خرید کنید. مثلاً گردنبند‌هایی با سنگ‌های مصنوعی خوش‌رنگ، دستبند‌های چرمی که با نخ‌های مرغوب گلدوزی شده‌اند، مروارید‌های مصنوعی، ترکیب فلزاتی مثل برنج، مس، زینک و صد‌ها ترکیب دیگر که با لباس‌ها رسمی و غیررسمی هماهنگ می‌شوند.

لوازم منزل

اکثر خانم‌ها به وسایل خانه همیشه نیاز دارند. این وسایل از اشیا دکوری ساده تا وسایل بزرگ برقی آشپزخانه در نوسان است. اشیایی از قبیل: جا شمعی، ظروف تزیینی و مجسمه برای خانم‌هایی که به وسایل تزیینی علاقه‌مند هستند، می‌تواند هدیه مناسبی باشد. ظروف آشپزخانه و پذیرایی هم گزینه مناسبی است. اگر همسر یا مادرتان مدتی است از وسایل برقی‌اش ناراضی است می‌توانید این فرصت را بهانه کنید و آنچه را نیاز دارد به او هدیه دهید.

نکته مهم در این رابطه این است که اگر مدتی قبل از هر مناسبت چنین وسیله‌هایی برای خانه خریدید هرگز در زمان تولد همسرتان نگویید مثلاً امسال مبل‌ها را عوض کردیم دیگر کادو خبری نیست یا مایکروفر خریدم کادو روز زن یا هدیه تولد نمی‌دهم.

این چیز‌هایی که خریدید برای خانه و مصرف عمومی بوده و به همسرتان ربطی نداشته که به پای او می‌نویسید. اگر می‌خواهید عشقتان پایدار باشد روز‌های مهم مثل سالگرد ازدواج و تولد یا عید‌ها را فراموش نکنید و یک هدیه هرچند کوچک به همسرتان بدهید.

عطر

خانم‌ها همیشه از خوشبو شدن و عطر خریدن لذت می‌برند. بسته به نوع استفاده آن‌ها عطر می‌تواند همیشه گزینه خوبی برای هدیه دادن باشد. اگر همسر شما شاغل است حتی می‌توانید یک عطر ساده برای رفتن به محل کار برایش بخرید تا در کنار عطر دیگری که برای مهمانی‌ها دارد از آن استفاده کند. خانم‌هایی که به اصطلاح عطر باز هستند مارک‌های خوب و جنس اصل را می‌شناسند پس با خرید کردن از جا‌های نامعتبر و خرید عطر‌های تقلبی خودتان را خراب نکنید. کمی وقت و حوصله بگذارید و برای همسرتان بهترین را بخرید.

زمان خرید عطر توجه کنید که به بو‌های خنک علاقه‌مند است یا گرم، عطر‌های تلخ را بیشتر می‌پسندد یا شیرین. اگر موفق نشدید چیزی بخرید بهترین کار این است همان عطری را که همیشه استفاده می‌کند، برایش هدیه بگیرید. یادتان باشد خانم‌های دقیق و منضبط از این هدیه بسیار خوشحال می‌شوند.

عینک آفتابی

این هدیه جنبه مد و زیبایی و سلامتی را با هم دارد. اما باید مراقب باشید که حتماً عینک آفتابی استاندارد و اصل بخرید. چرا که ضرر استفاده از عینک آفتابی غیر استاندارد به مراتب بیشتر از استفاده نکردن از عینک آفتابی است.

لباس و کفش

خانم‌ها به لباس هم خیلی علاقه دارند. کافی است سایز و سلیقه او را خوب بدانید تا بتوانید بهترین هدیه را برایش بخرید. مثلاً ست‌های لباس و کفش ورزشی برای خانم‌ها اهل ورزش بسیار هدیه مناسبی است. شال و روسری هم گزینه دیگری است که می‌توانید در مناسبت‌های کوچک آن را تهیه کنید. خرید لباس‌های مجلسی و مناسب با مهمانی‌های رسمی را کنار بگذارید و بیشتر روی خرید لباس‌های راحتی و دم دستی‌تر تمرکز کنید. این کار برای سهولت در خرید و جلب رضایت همسرتان بهتر است. ممکن است سلیقه مردانه شما در لباس‌های مجلسی برای او جالب نباشد. کفش خریدن هم می‌تواند به لیست خریدتان اضافه شود.

در هر فصل کفشی مناسب همان هوا برایش بخرید. در این مورد هم خرید کفش مهمانی و پاشنه‌بلند شاید برای آقایان کار دشواری باشد پس به کفش‌های ساده‌تر فکر کنید. البته در خرید این چیز‌ها خیلی باید دقت کنید، حتی اگر بتوانید مادر یا خواهر همسرتان را با خود برای خرید ببرید خیلی بهتری است. خیلی از آقایان هنوز بعد از مدت‌ها زندگی با سلیقه همسرشان آشنا نیستند.

کیف

انواع کیف‌ها از کوله‌پشتی یا کیف‌دستی و کیف پول همه همیشه موردنیاز خانم‌ها است. با توجه به سبک پوشش و تیپ همسر یا مادر یا دوستتان برای او کیف مورد نظر را بخرید. هرگز برای کسی که اهل کوله‌پشتی یا کیف بزرگ نیست این مدل کیف نخرید، چون می‌فهمد شما اصلاً توجهی به او سلیقه‌اش ندارید.

لوازم بهداشتی

بهترین نوع این لوازم ست‌های بسته‌بندی شده در انواع مختلف و با قیمت‌های متفاوت است که در بازار وجود دارد؛ بنابراین دست شما برای انتخاب باز است. از طرفی مطمئن خواهید بود که این هدیه کاربرد دارد و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بلیت کنسرت

یک گزینه خیلی خوب برای شاد کردن همسرتان این است که خواننده مورد علاقه او را بشناسید، دقت کنید از چه سبک موسیقی و از چه خواننده‌ای بیشتر لذت می‌برد در یک فرصت مناسب بلیت یکی از کنسرت‌های خواننده مورد علاقه او را تهیه کنید. اگر این اتفاق در یک مناسبت خوب باشد بهترین هدیه برای او خواهد بود.

سفر

دقت کنید که گاهی رفتن به یک سفر دو نفره و ایدئال می‌تواند خیلی بیشتر از خریدن هدیه همسر شما را شاد کند. برنامه‌ریزی کنید و مثلاً در تاریخ تولدش او را به سفر ببرید. این کار می‌تواند یک خاطره شیرین در روزی خاص برایش به ارمغان بیاورد.

وسایل الکترونیکی

اگر همسرتان به تکنولوژی علاقه دارد و یا باید با کامپیوتر و تبلت کار کند این یکی از بهترین گزینه‌های هدیه دادن است. خریدن یک گوشی موبایل جدید یا تعویض سیستم کامپیوتری خانه می‌تواند برای خانم‌ها خیلی جذاب باشد. اگر همسر شما مهندس است و کاری در این حوزه دارد وسایل پیشرفته‌تری در حوزه کاری‌اش هم می‌توانید به او هدیه دهید.

ساعت

خیلی از خانم‌ها به استفاده از ساعت علاقه دارند. در یک مناسبت خوب برایش یک ساعت جدید بخرید و خوشحالش کنید. در این رابطه هم به مارک و کیفیت ساعت دقت کنید.

لوازم‌آرایش

از بهترین گزینه‌های خرید برای هر خانمی است. هرکس هرچقدر هم اهل آرایش کردن نباشد بالاخره وسایل کوچک را استفاده می‌کند. اگر خانم شما اهل آرایش است می‌توانید یک ست کامل از یک مارک خوب برایش بخرید و ببینید چقدر خوشحال می‌شود.

کتاب

خانم‌های کتاب‌خوان هر وقت کتاب هدیه بگیرند خوشحال می‌شوند. دقت کنید در خرید کتاب سلیقه خودتان را اعمال نکنید. چون کتاب را باید بر طبق سلیقه هر فرد بخرید. پس نگاهی به کتابخانه شخصی او بی اندازید و در کتاب فروشی سراغ جدیدترین‌ها را بگیرید.

عروسک فانتزی

عجیب نیست، اما بدانید خیلی از خانم‌ها هنوز کودک درونشان زنده و فعال است. دقت کنید اگر همسر شما یک خانم پر شورو نشاط است و به بچه‌ها علاقه دارد یا وقتی از جلوی ویترین یک مغازه اسباب‌بازی‌فروشی رد می‌شوید عروسک‌های پشت ویترین را نشان می‌دهد و با شور و نشاط می‌گوید: ” ببین چقدر نازه” بدانید اگر برای این خانم یک عروسک فانتزی و ناز بخرید بسیار خوشحال می‌شود.

گل و شکلات

برای خانم‌هایی که اهل شیرینی خوردن هستند یک جعبه پر از شکلات‌های مختلف بسیار هیجان‌انگیز و خوشحال کننده است. یک جعبه پز از شکلات با چند شاخه گل می‌تواند در یک مناسب به شدت خانم‌ها را خوشحال کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید