رفع آخرین معارض مترو هشتگرد

    کد خبر :325612

شرکت عمران هشتگرد از رفع آخرین معارض مترو این شهر خبر داد.

به گزارش تسنیم، هفته گذشته مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد با اشاره به اولویت تکمیل مترو هشتگرد به دلیل اهمیت آن، گفته بود: اعلام کرده‌ایم مشروط به تامین اعتبارات می توانیم تا پایان سال جاری این پروژه مهم را به اتمام برسانیم.

مهدی هدایت افزود: هفته پیش با حمایت دکتر بهمنی نماینده ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس، از رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور ویژه برای تامین اعتبار این پروژه اخذ شد. در صورتیکه اعتبار تخصیص یابد، می‌توانیم مترو هشتگرد را تا پایان سال افتتاح کنیم که با تامین اعتبار روزشمار اتمام پروژه مذکور در محل پروژه نصب خواهد شد.

وی با بیان این‌که با حمایت‌های صورت گرفته تا آخر شهریورماه امسال روسازی و ریل‌سازی کل مسیر به علاوه تکمیل ایستگاه مترو به اتمام می‌رسد، افزود:‌اعتبار موردنیاز برای شبکه برق و سیگنالینگ مترو هشتگرد است.

وی مجموع اعتبار مورد نیاز برای مترو هشتگرد را 70 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت:‌ تا امروز از محل منابع داخلی و ملی حدود 500 میلیارد تومان برای مترو هشتگرد هزینه شده است.

این در حالی است که شرکت عمران هشتگرد از رفع آخرین معارض مسیر پروژه قطار برقی (مترو) این شهر خبر داده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت عمران هشتگرد ؛ با پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته آخرین معارض مسیر پروژه واقع در محدوده کارخانه آرد ستاره برطرف شده است. با این اقدام عملیات باقیمانده روسازی در پروژه با سرعت بیشتری ادامه یافت و عملیات روسازی کل مسیر تا پایان شهریور ماه به اتمام خواهد رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید