هنجارشکنی، آبشار مارگون را یک روز تعطیل کرد

    کد خبر :325505

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری سپیدان فارس گفت: تعطیلی یک روزه محوطه آبشار مارگون در پی هنجار شکنی برخی گردشگران در این محل بود که این مکان گردشگری امروز ( دوشنبه) بطور کامل بازگشایی شد.

قاسم پاک نژاد افزود: تعدادی مطلب و کلیپ طی روزهای گذشته در فضای مجازی منتشر شد که بیانگر این بود برخی گردشگران در این محوطه اقدام به هنجارشکنی و انجام رفتار مخالف شئون اسلامی کرده اند.

وی اضافه کرد: متعاقب این قضیه، ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سپیدان خواستار نظم دهی و نظارت بیشتر بر محوطه آبشار مارگون شد.

این مقام ادامه داد: روز یکشنبه بنری با مضمون اعمال محدودیت تردد در این محل نصب و محدودیت هایی هم در مورد رفت و آمد اعمال شد که این روند به سمت تعطیلی کامل محوطه آبشار مارگون پیش می رفت.

پاک نژاد افزود:با مذاکراتی که در این زمینه شد، امروز دوشنبه 25 تیرماه محدودیت تردد به محوطه آبشار مارگون برداشته شد و اکنون وضعیت به حالت عادی بازگشته است.

معاون فرمانداری سپیدان گفت: نظارت و کنترل در خصوص رعایت اصول اخلاقی و شئونات اسلامی در مجموعه آبشار مارگون از امروز افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: این منطقه تحت حفاظت محیط زیست قرار دارد و سیاست های دوگانه ای که در مدیریت اینگونه محل ها اعمال می شود مانع از انسجام و مدیریتی مقتدر است که دنبال این مساله هستیم که این امر بصورت یکپارچه انجام شود.

پاک نژاد اظهار داشت: به بنظر می رسد بهترین گزینه برای مدیریت این مجموعه، مجامع محلی و گردشگری مستقر و ساکن در این محوطه هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید