ادعای بولتون: تا زمانی که ایران در خاورمیانه فعالیت دارد، در سوریه می‌مانیم

    کد خبر :325456

مشاور امنیت ملی آمریکا با تکیه بر ادعاهای بی‌اساس علیه کشورمان گفت: تا زمانی که فعالیت‌های مخرب ایران در منطقه ادامه دارد، در سوریه می‌مانیم.

به گزارش بازتاب، جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا در گفت‌وگو با شبکه ای‌بی‌سی نیوز در پاسخ به سوالی درباره خروج نیروهای آمریکایی از سوریه مدعی شد: من فکر می‌کنم که رئیس‌جمهور به‌طور روشن مشخص کرده است که ما تا زمان نابودی داعش و تا زمانی که فعالیت‌های مخرب ایران در خاورمیانه ادامه دارد، آنجا (سوریه) خواهیم بود.

وی همچنین گفت که وضعیت سوریه از اصلی‌ترین موضوعات مورد بحث در دیدار دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین روسای جمهور آمریکا و روسیه در هلسینکی خواهد بود چراکه این مسئله جدی‌تر شده است.

به گزارش ایسنا، ادعای واهی نقش مخرب ایران در حالی به‌طور مرتب از سوی مقامات آمریکا و غرب مطرح می‌شود که این کشورها با سیاست‌های مداخله‌جویانه و تفرقه افکنانه‌شان عامل اصلی تمام اختلافات، ناآرامی‌ها و جنگ‌های داخلی در کشورهای منطقه و به علاوه ظهور و توسعه تروریسم در خاورمیانه هستند اما همواره با طرح این ادعاها تلاش می‌کنند با مقصر جلوه دادن ایران توجیهی برای حضور خود در منطقه بیابند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید