سعید راد در نقش مامور امنیتی به تلویزیون برمی‌گردد

    کد خبر :325383

سعید راد بعد از مدت‌ها دوری از تلویزیون با ایفای نقش محوری در یک سریال پلیسی با تلویزیون همکاری خواهد داشت.

آخرین همکاری سعید راد با تلویزیون به سریال سرزمین کهن و همکاری با کمال تبریزی برمی‌گردد که همچنان در توقیف است.

سعید راد در سریال جدیدی که با عنوان مرگ خاموش ساخته می‌شود، در نقش یک مأمور امنیتی ظاهر می‌شود.

به نقل از روابط‌عمومی سریال، ساخت «مرگ خاموش» ـ سریالی با محتوای اجتماعی و به قلم هومان فاضل و علی دلگشایی و به کارگردانی احمد معظمی ـ چند ماهی است شروع شده است. این مجموعه چندین آسیب اجتماعی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد؛ معضلات و ناهنجاری‌هایی که از جمله آن می‌توان به طلاق، موادمخدر و حاشیه‌نشینی اشاره کرد.

«مرگ خاموش» فاز دوم سریال «سارق روح» است که به تازگی پخش آن در شبکه پنج سیما به اتمام رسیده است.

ابوالفضل صفری، تهیه‌کننده سریال با بیان اینکه «مرگ خاموش» هیچ اصراری بر نگاه کلاسیک به مواد مخدر ندارد، خاطرنشان کرد: موضع «مرگ خاموش»، امنیت نرم است؛ یعنی مواد مخدر را با آن نگاه کلاسیک به فیلم‌های مواد مخدری نداریم و پشت پرده‌های این آسیب و ناهنجار اجتماعی را واکاوی می‌کنیم که چه مافیایی به دنبال این هستند جامعه را تبدیل به بازار مصرف کنند.

تهیه‌کننده سریال «سارق روح» تأکید کرد: رسالت ما در این مجموعه تلویزیونی، رسیدن به این چرایی اعتیاد جوانان است. در «مرگ خاموش» کارکرد رسانه را در پیشگیری از معضل اعتیاد به اوج خودش می‌رسانیم.

به گزارش ایسنا، وی در پایان با اشاره به حضور سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما، ‌تئاتر و تلویزیون به عنوان نقش محوری «مرگ خاموش»، اذعان کرد: مجموعه تلویزیونی «مرگ خاموش» با مدیریت مرکز سیما کار خودش را جلو می‌برد و در کنار نقش‌آفرینی بازیگران مختلف، سعید راد نقش محوری که قهرمان و مأمور امنیتی «مرگ خاموش» به حساب می‌آید را ایفا می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید