نوازی: اگر مسئولان استقلال به تیم‌های پایه اهمیت می‌دادند حالا نگران جدایی ستاره‌ها نبودیم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۸
    کد خبر :325061

سرمربی تیم فوتبال امید استقلال در فصل گذشته اعتقاد دارد که مسئولان این باشگاه برای تیم‌های پایه آبی‌پوشان اهمیتی قائل نیستند.

محمد نوازی در مورد جدایی چند بازیکن از استقلال که نگرانی هواداران این تیم را در پی داشته است، گفت: در تمامی تیم‌های دنیا ممکن است که بازیکنان کلیدی جدا شوند، ولی مسئله مهم این است که برای آنها جانشین پیدا شود. اینکه ابراهیمی و نورافکن جدا شدند یا چند بازیکن دیگر هم قصد جدایی دارند، چیز عجیبی نیست و مشکل اینجاست که استقلال نمی‌تواند از تیم‌های پایه برای آنها جانشین پیدا کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مسئله مهم این است که به تیم‌های پایه ارزش و اهمیت قائل شوند، ولی مسئولان استقلال این کار را انجام نمی‌دهند. اگر مسئولان استقلال در چند سال اخیر به تیم‌های پایه اهمیت می‌دادند، حالا نگران جدایی ستاره‌ها نبودیم. جالب اینجاست که ما پارسال چند بازیکن خوب را در رده پایه به تیم بزرگسالان معرفی کردیم، ولی آقایان رفتند و با جوان‌های تیم‌های مختلف قرارداد امضا کردند. واقعاً این تأسف‌آور است که توجهی به تیم‌های پایه صورت نمی‌گیرد. من امیدوارم مسئولان رده بالا به اتفاقاتی که در استقلال می‌افتد نظارت کنند تا چنین مشکلاتی ایجاد نشود.

به گزارش تسنیم ،سرمربی تیم فوتبال امید استقلال در خصوص اینکه آیا این تیم می‌تواند در فصل جدید قهرمان شود، تصریح کرد: با حرف زدن نمی‌توان قهرمان شد. در حال حاضر تیم‌های زیادی دنبال قهرمانی هستند. استقلال هم می‌تواند مدعی باشد، ولی باید قرارداد بازیکنان کلیدی تمدید شود و مسئولان باشگاه تا جایی که امکان دارد خواسته‌های شفر را فراهم کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید