احتمال اهدای مدال به بازیکن اخراجی کرواسی/ تبریک مادورو و ترامپ به پوتین

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ ۹:۳۴
    کد خبر :325043

بازیکن اخراجی تیم ملی فوتبال کرواسی شاید مدال نقره جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را دریافت کند.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، نیکولا کالینیچ، مهاجمی که در زمان برگزاری جام جهانی 2018 روسیه از اردوی تیم ملی فوتبال کرواسی اخراج شده بود شاید با تصمیم بازیکنان این تیم به مدال نقره این رقابت‌ها دست پیدا کند.

فیفا پس از نایب‌قهرمانی شب گذشته (یکشنبه) تیم ملی فوتبال کرواسی 50 مدال نقره در اختیار فدراسیون فوتبال این کشور قرار داد. قوانین فیفا تاکیدی بر اختصاص این مدال‌ها به نفرات مشخصی ندارد. قرار شد بازیکنان تیم ملی فوتبال کرواسی درباره اختصاص مدال نقره جام جهانی 2018 روسیه به کالینیچ تصمیم‌گیری کنند.

خبر دیگر از جام جهانی 2018 تبریک روسای جمهور ونزوئلا و آمریکا به ولادیمیر پوتین بابت میزبانی فوق‌العاده این رقابت‌هاست.

نیکولاس مادورو در پیامی پس از پایان یافتن جام جهانی 2018 فوتبال به میزبانی روسیه نوشت: می‌خواهم قدردانی خود را از ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه به خاطر میزبانی برجسته جام جهانی 2018 فوتبال که از هر نظر بهترین در تاریخ بود ابراز کنم. به دولت، مردم و تیم ملی فوتبال روسیه بابت چیزهایی که تماشا کردیم تبریک می‌گویم.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نیز در پیام خود آورده است: به تیم ملی فوتبال فرانسه به خاطر نمایش عالی و کسب عنوان قهرمانی جام جهانی 2018 تبریک می‌گویم. همچنین تبریکی برای ولادیمیر پوتین و روسیه به خاطر میزبانی فوق‌العاده و یکی از بهترین جام‌های جهانی تاریخ دارم.

جام جهانی 2018 روسیه شب گذشته با پیروزی 4 بر 2 تیم ملی فوتبال فرانسه برابر کرواسی و قهرمانی آنها در ورزشگاه لوژنیکی مسکو پایان یافت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید