مهدی‌آبادی‌های البرز در محاصره موش‌ها و فاضلاب

    کد خبر :325031

امام جمعه چهارباغ با انتقاد از تکمیل نشدن تصفیه‌خانه فاضلاب این منطقه پس از گذشت 17 سال گفت: روان شدن فاضلاب‌های خانگی در مهدی‌آباد باعث ایجاد بوی تعفن و تجمع موش شده و زندگی را برای مردم سخت کرده است.

حجت الاسلام قادر محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص مشکلات زیادی که در چهار باغ وجود دارد؛ گفت: اساسی‌ترین مشکل ما در مهدی آباد نبود سیستم جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب مناسب در این منطقه است که باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی برای مردم شده است.

محمدی با بیان اینکه سال 1380 کلنگ ساخت یک تصفیه‌خانه در این منطقه زده شد افزود: آن زمان مهدی‌آباد یک روستای کوچک بود حال با گذشت 17 سال، این تصفیه‌خانه 30 درصد هم پیشرفت نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولین باید به وعده‌های خود عمل کنند؛ این تأخیر در افتتاح یک تصفیه‌خانه باعث ناامیدی است.

امام جمعه چهارباغ اظهار کرد: در این مدت مردم با مشکل فاضلاب دست و پنجه نرم کرده‌اند؛ میزان فاضلاب در این منطقه بسیار زیاد است و مشکل آن فقط با افتتاح تصفیه‌خانه حل می‌شود.

امام جمعه چهار باغ ادامه داد: حجم زیاد فاضلاب‌های خانگی که از درب منازل خارج می‌شود باعث بوی تعفن و تجمع موش‌ها در این منطقه شده و مشکلات بهداشتی و معیشتی فراوانی به وجود آورده است.

وی عنوان کرد: چاه‌های جذبی به هیچ عنوان پاسخگوی این حجم از فاضلاب نیست و باید چاره‌ای دیگر بیاندیشیم؛ این مشکلات حتی در زمستان هم باعث سلب آسایش از مردم می‌شود چه رسد به تابستان که گرمای هوا مشکلات را چند برابر می‌کند.

محمدی با بیان اینکه مشکل ما فقط به مهدی‌آباد محدود نمی‌شود بیان کرد: در منطقه ملک‌آباد برای کنترل حشرات موذی،آهک‌ریزی شده اما متاسفانه این روش بی تأثیر بوده است.

وی ضمن درخواست از مسئولین برای جدیت در حل مشکلات مردم و عملی کردن شعارهای خود گفت: اینگونه نباشد که مسئولین فقط شعاری صحبت کنند؛ در عملشان هم بایدکمک به مردم دیده شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید