شاسی بلند جدید MG پرچم دار این شرکت می شود

  • خودرو
  • دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۰
    کد خبر :324979

موتور یک شاسی بلند را به خط تولید خود در بازار چین اضافه کرده که MG HS نامیده می شود.

MG HS شاسی بلند پرچم دار جدید این برند بریتانیایی است.

MG HS مشابه کانسپت MG X-motion است که بر أساس آن ساخته شده است. نکته جالب کابین این خودرو است که بسیار مجلل تر بوده و از نظر تکنولوژی پیشرفته تر از دیگر مدل های MG است که به فروش می رسند. کابین این خودرو طرح رنگ دوگانه مشکی و قرمز شرابی دارد. این ترکیب رنگ به همراه سانروف پانورامیک دو بخشی، تریم فلزی، روشنایی محیطی متضاد و خطوط سیال روی پانل های در حس یک شاسی بلند لوکس را در کابین این خودرو القا می کنند.

ویژگی هایی همچون صندلی های اسپرت، فرمان تخت و دکمه قرمز حالت Super Sport و دریچه های تهویه هوای نقره ای به سبک توربین هواپیما دینامیک این شاسی بلند متوسط را تکمیل می کنند. این خودرو هم چنین از پانل تجهیزات مجازی 12.3 اینچی بهره می برد که تکنولوژی پیشرفته ای محسوب می شود.

MG HS علاوه بر پانل تجهیزات تمام دیجیتال از سیستم کمک راننده MG Pilot جدید نیز بهره می برد که ترکیبی از مانیتور نقاط کور، هشدار ترافیک پشت و سیستم هشدار تغییر مسیر، AVM 360 درجه، نمایشگر مرکزی سیال 10.1 اینچی و سیستم صوتی Bose است.

MG HS بر أساس پلتفرم Roewe RX5 ساخته شده است. جزئیات این خودرو اعلام نشده اما گمان می رود به موتور 1.5 لیتری 124 کیلووات و 2.0 لیتری 162 کیلووات توربوشارژ بنزینی مجهز شود. گزینه های گیربکس این خودرو شامل دستی شش سرعته، اتوماتیک دو کلاجه شش سرعته و اتوماتیک دو کلاجه هفت سرعته خواهد بود.

MG HS ماه سپتامبر در چین به فروش خواهد رسید اما هنوز خبری از عرضه جهانی آن منتشر نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید