رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان:

افزایش جرایم خرد در اهواز بیداد می‌کند

    کد خبر :324928

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با اشاره به پیامدهای آزادسازی معتادین متجاهر در سطح شهرها گفت: افزایش جرایم خرد در اهواز بیداد می‌کند و خواهشمندم دستگاه‌های متولی کمک کنند تا نتایجی حاصل شود.

سرهنگ یداله امیری در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر خوزستان با بیان اینکه معتادین متجاهر به طور مستقیم با امنیت مردم ارتباط دارند، اظهار کرد: طبق طرحی که در فروردین سال ۹۶ اجرا شد، ۵۰۰ معتاد متجاهر در سطح خوزستان جمع‌آوری شدند که ۳۰۰ نفر از این تعداد از اهواز بودند. طبق برآوردهای انجام شده در بحث کنترل جرایم با جمع‌آوری معتادین متجاهر در سطح استان خوزستان ۱۵ درصد و در اهواز ۱۳ درصد کاهش جرایم داشتیم.

وی افزود: این طرح تا تیرماه سال ۹۶ اجرا شد و پس از آن با آزادسازی مجدد معتادان متجاهر افزایش جرایم را داشتیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: مرحله دوم طرح جمع‌آوری معتادین متجاهر مجدداً در اسفند ماه سال گذشته و فروردین ماه سال جاری اجرا شد و ۳۰۰ نفر از معتادین متجاهر در سطح خوزستان جمع‌آوری شدند که از این تعداد ۲۰۰ نفر از معتادان اهواز بودند و مابقی از شهرهای دیگر استان بودند که مجددا شاهد کاهش هشت درصدی جرایم تنها در سطح شهر اهواز بودیم.

به گزارش ایسنا، امیری با بیان اینکه مجددا معتادان متجاهر آزاد شده‌اند و در سطح شهر هستند، ادامه داد: افزایش جرایم خرد در اهواز بیداد می‌کند و خواهشمندم دستگاه‌های متولی کمک کنند تا نتایجی حاصل شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید