رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران تاکید کرد:

لزوم حمایت شهرداری از دختران جوان

    کد خبر :324531

رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه باید شهرداری تهران امکانات لازم برای بروز شایستگی‌های دختران جوان در سطح شهر را فراهم کند، گفت: شهرداری تهران باید با حمایت از دختران جوان این زمینه را فراهم کند تا از این طریق شاهد افتخارآفرینی آنها در عرصه‌های مختلف باشیم.

زهرا صدراعظم نوری در هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر تصریح کرد: ما ایرانیان مفتخریم که میزبان اهل بیت (ع) هستیم. وجود بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) موجب خیر و برکت برای ملت ایران است.

وی افزود: زنان و دختران حامیان اصلی در محیط خانه و زندگی، منشأ محبت، عشق، دوست داشتن و امید به زندگی هستند و در جامعه‌ نماد پویایی عشق به زندگی و عشق به خوبی‌ها هستند.

به گفته نوری، جامعه جوان ما که نیمی از آن را دختران جوان تشکیل می‌دهند بیش از هر زمان نیازمند به توجه، دیده شدن و اهتمام برای آینده است. جامعه ما امروز مفتخر است که از دختران جوان و تحصیل کرده برخوردار است که در عرصه‌های مختلف برای کشور افتخار آفرینند. باید فرصت‌های رشد و پیشرفت را بیش از گذشته برای دختران ایرانی فراهم کنیم. امروز آنها برای بروز شایستگی خود نیازمند حمایت هستند.

به گزارش ایسنا، رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و خطر درگیر شدن دختران جوان با آسیب‌های اجتماعی گفت: در شرایطی که آسیب‌های اجتماعی در شهر ما دارای ابعاد نگران کننده‌ای است نوک تیز برخی از این تهدیدات دختران جوان ما را نشانه گرفته، رفتارهای صدا و سیما و برخی رسانه‌های تندرو به شدت بر روی انگیزه، شور و نشاط و پویایی آنها تاثیر منفی می‌گذارد. از این رو ضمن محکوم کردن این گونه رفتارهای تحقیر آمیز برخی رسانه‌های جمعی تندرو، از شهرداری تهران به ویژه معاون امور اجتماعی و فرهنگی و اداره کل بانوان انتظار می‌رود که دختران شهر را مورد حمایت قرار دهند و امکانات رشد آنها را در زمینه‌های مختلف فراهم کنند. همچنین اختصاص فضاهای مفید و امن در پارک‌ها، ورزشگاه‌ها، مراکز فرهنگی و هنری و امثال آنها باید در اولویت قرار گیرد و درصدی از مدیریت حوزه فرهنگی شهری به آنها واگذار شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید