مک لارن P1 GT لازانته در گوودوود معرفی شد

  • خودرو
  • یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۰
    کد خبر :324472

پس از انتشار تیزرهای فراوان سرانجام لازانته از مک لارن P1 GT خود در فستیوال سرعت گوودوود رونمایی کرد. این خودرو که بر پایه مدل P1 GTR ساخته شده دارای بدنه‌ای با دم طویل‌تر در عقب است که ظاهر روان‌تری را ایجاد نموده است. یکی از مشتریان پولدار اهل خاورمیانه دستور ساخت چنین خودروی ویژه‌ای را داده است.

اصلاحات لازانته شامل بازنگری در بخش‌هایی همچون نمای جلو است که به نظر می‌رسد هم‌اکنون دارای اسپلیتر بزرگ‌تری می‌باشد. این شرکت همچنین گلگیرهای تهویه دار را روی خودرو نصب کرده است. در بخش عقبی شاهد دم طویل‌تر و بال عقب بزرگ و ثابت شده‌ای هستیم. دیفیوزر عقب بازنگری شده‌ی P1 GT لازانته نیز دارای 4 خروجی اگزوز است.

داخل این خودرو برای استفاده در جاده آماده شده است. صندلی‌های اسپورت که بخش پشتی ثابتی دارند خیلی راحت به نظر نمی‌رسند اما حداقل کابین دارای برخی ویژگی‌هایی است که در نسخه GTR دیده نمی‌شود.

متأسفانه لازانته هنوز جزئیات قوای محرکه P1 GT را منتشر نکرده است. اگر این کمپانی از همان پیشرانه کارخانه‌ای 8 سیلندر 3.8 لیتری بای توربو با کمک هیبریدی استفاده کند بنابراین نسخه جدید قدرت 986 اسب بخاری خواهد داشت که کاملاً قابل‌توجه است. همچنین استفاده از قطعات سیستم اگزوز برگرفته از مدل P1 LM می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.

P1 GT از مک لارن G1 GT الهام گرفته است. آن خودرو نسخه جاده‌ای از مدل مسابقه‌ای F1 GTR با دم طویل بود اما کمپانی تنها سه نمونه از آن را ساخت

. لازانته با بازنگری محصولات مک لارن کاملاً آشناست. این شرکت نسخه مخصوص پیست P1 GTR را به مدلی قانونی در جاده تبدیل کرده است. لازانته همچنین P1 LM را به عنوان حد نهایی یک هایپرکار ساخته است.

 

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید