مریم ایراندوست: ملوان به‌عنوان مدعی در لیگ حاضر می‌شود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۳۲
    کد خبر :324285

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان گفت: پس از ۲ سال دوری به لیگ برمی‌گردیم و به‌عنوان یک مدعی به مصاف رقبایمان می‌رویم.

مریم ایراندوست اظهار داشت: طی جلسات متعددی که با مالک جدید باشگاه ملوان داشتیم مجوز حضور دوباره تیم ملوان بانوان در لیگ فوتبال صادرشد، برهمین اساس از یک ماه پیش تمرینات تیم را شروع کردیم.

وی افزود: این مجوز در شرایطی برای تیم بانوان صادر شد که باید بر سکو قرار بگیریم، البته ابتدا باید در لیگ دسته‌یک حضور پیدا کنیم و پس از آن جواز حضور در لیگ برتر را خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان ادامه داد: هفته آینده عازم شهرکرد می‌شویم تا در لیگ دسته‌یک شرکت کنیم. تمام تلاش ما این است که عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست بیاوریم و پس از آن کار خود را در لیگ برتر شروع کنیم.

ایراندوست خاطرنشان کرد: قوهای سپید دو سال از لیگ برتر غایب بودند، اما انگیزه و روحیه بازیکنان این تیم همچنان حفظ شده است. در حال حاضر شاکله اصلی تیم را بازیکنان بومی تشکیل داده‌اند. پس از این‌که جواز حضور در لیگ برتر را کسب کردیم از اواخر مرداد بازیکنان جدید مورد نیاز را جذب خواهیم کرد.

به گزارش تسنیم ،وی اظهار داشت: به‌دنبال حضور مقتدرانه در لیگ برتر هستیم، به‌طور حتم کار بسیار سختی داریم. در یکی دو سال گذشته تیم‌های لیگ برتر قدرتمند ظاهر شدند و رقابت نزدیکی بین تیم‌ها بود، در این شرایط تیم ملوان به‌عنوان مدعی در لیگ حاضر خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید