مایکروسافت گوشی اندرویدی عرضه می‌کند

    کد خبر :324249

با وجود اینکه هر روز شاهد انتشار اخباری در رابطه با توقف یا ادامه‌ی پروژه‌ی سرفیس فون یا اندرومدا هستیم، حال شایعه‌ی جدیدی خبر از عرضه‌ی گوشی اندرویدی تحت برند مایکروسافت می‌دهد.

در حالی که لغو شدن یا ادامه‌ی پروژه‌ی سرفیس‌فون به دلایل متعدد هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، پیش‌بینی می‌شود مایکروسافت در صدد تولید گوشی اندرویدی باشد. این محصول احتمالا به‌طور گسترده از اپلیکیشن‌های اندرویدی مایکروسافت و خدمات ارائه شده توسط این شرکت استفاده خواهد کرد؛ اما در عین حال از فروشگاه اپلیکیشن‌های گوگل، یا همان Google Play Store نیز پشتیبانی می‌کند.

اولین نشان‌های عرضه‌ی این محصول، به شایعه‌ی جدیدی مربوط می‌شود که از گفته‌های یکی از کارکنان یکی از فروشگاه‌های مایکروسافت سرچشمه می‌گیرد. به گفته‌ی این شخص، اهالی ردموند به‌زودی گوشی اندرویدی خود را با برند مایکروسافت عرضه خواهند کرد.

البته در حال حاضر نیز مایکروسافت گوشی‌های اندرویدی ساخته شده توسط دیگر تولید‌کنندگان را به فروش می‌رساند و در چنین شرایطی، عرضه‌ی گوشی اندرویدی با برند مایکروسافت توجیه چندانی نخواهد داشت. اما نباید فراموش کنیم که چنین محصولی به اهالی ردموند اجازه می‌دهد تمام خدمات و محصولات اداری خود را با کمک این گوشی به فروش برسانند؛ این راهبرد ممکن است مورد علاقه‌ی شرکت‌های تجاری نیز باشد.

در نهایت، باید به خاطر داشته باشیم که به طور معمول کارکنان فروشگاه‌های مایکروسافت از اسرار درونی این شرکت اطلاعات چندانی ندارند و بیشتر اطلاعات آن‌ها از طریق برنامه‌های آموزش فروش و پشتیبانی به دست می‌آید. چنین برنامه‌هایی نیز معمولا تنها در زمانی که عرضه‌ی یک محصول نزدیک است به اجرا درمی‌آیند. با توجه به این مسئله، به زودی خواهیم دانست که آیا این شایعات رنگ حقیقت به خود می‌گیرند یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید