کاهش دما در شمال غرب و سواحل خزر

    کد خبر :324181

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به وزش باد و بارش پراکنده در برخی مناطق کشور گفت: تا روز سه‌شنبه (۲۶ تیرماه) روند کاهشی نسبی دما در شمال غرب و سپس در استان‌های واقع در سواحل خزر رخ خواهد داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز (۲۴ تیرماه) به سبب عبور امواج تراز میانی، در ارتفاعات آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در ساعات بعدازظهر رشد ابر، وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا و پس فردا (۲۵ و ۲۶ تیرماه) با تقویت نسبی این امواج، برای برخی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،‌ اردبیل، استان‌های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: تا روز سه‌شنبه (۲۶ تیرماه) روند کاهشی نسبی دما در شمال غرب و سپس در استان‌های واقع در سواحل خزر رخ خواهد داد.

وظیفه تاکید کرد: طی سه روز آینده در جنوب سیستان و شرق هرمزگان در ساعات بعدازظهر رشد ابر، رگبار و رعدوبرق پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از بعدازظهر امروز طی روز آینده شرق خلیج‌فارس و در روز سه‌شنبه (۲۶ تیرماه) خلیج‌فارس به ویژه نواحی مرکزی آن مواج خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان در مورد هوای تهران گفت: آسمان تهران فردا (25 تیرماه) صاف، همراه با وزش باد موقتی پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۴۰ و ۲۸ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین در روز سه‌شنبه (۲۶ تیرماه)آسمان پایتخت کمی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد یا بیشترین و کمترین دمای ۴۰ و ۲۹ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید