اقدام به موقع نیروهای ویژه سپاه در مجلس/ تروریست‌ها چگونه در عملیات ضربتی سپاه کشته شدند + تصاویر

    کد خبر :32385

نیروهای ویژه سپاه در یک عملیات ضربتی، موفق شدند که امروز تروریست‌ها را در مجلس به هلاکت برسانند.

صبح امروز دو گروه تروریستی در اقدامی غافلگیرکننده به دو نقطه مهم و حساس کشور حمله تروریستی کردند، یکی مجلس شورای اسلامی و دیگری حرم مطهر امام راحل.

در جریان عملیات صبح امروز، ابتدا یک گروه تروریستی در جریان یک درگیری موفق می‌شود وارد ساختمان مجلس شده و تعدادی از ماموران محافظ مجلس را به ضرب گلوله به شهادت رسانده و به طبقات فوقانی ساختمان اداری نمایندگان مجلس راه یابد.

پس از درگیری‌های اولیه، یکی از تروریست‌ها ناگهان با خروج از ساختمان مجلس، در خیابان به سوی مردم شروع به تیراندازی می‌کند اما به دلیل اینکه منطقه به محاصره کامل درآمده بود، مجبور می‌شود که دوباره به داخل ساختمان فرار کند.

با گذشت دقایقی از آغاز عملیات تروریستی در مجلس، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه به همراه یک یگان مجهز از نیروهای ویژه سپاه وارد منطقه می‌شود. بلافاصله پس از ورود نیروهای ویژه سپاه، تک تیراندازان سپاه نیز در نقاط مختلف موضع‌ می‌گیرند تا شاید بتوانند تروریست‌هایی که از طبقات مختلف در حال تیراندازی به سوی مردم بودند را هدف قرار بدهند.

چند دقیقه بعد نیز، سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه با همراهی سردار سلامی جانیشن فرمانده کل سپاه، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج و سردار نجات جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه  نیز خود را به ساختمان مجلس می‌رسانند و سرلشکر جعفری شخصاً بر عملیات ضدتروریستی نظارت می‌کند.

لحظاتی پس از ورود نیروهای ویژه سپاه به ساختمان مجلس، یک تیم از این نیروها موفق می‌شود به طبقات بالایی ساختمان مجلس نفوذ کرده و یکی از تروریست‌ها را به هلاکت برساند. با کشته شدن یکی از تروریست‌ها، دو تروریست دیگر شروع به تیراندازی کور به سوی مردم و کارکنان در مجلس می‌کنند.

تیراندازی به سوی محل اختفای تروریست‌ها

سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه که نیروهایش به دقت در حال رصد دقیق محل اختفای تروریست‌ها در طبقات فوقانی ساختمان مجلس بودند، با تیراندازی کور تروریست‌ها به سوی مردم از پنجره‌های ساختمان، موفق می‌شوند که موقعیت تروریست‌های باقی مانده را شناسایی کنند. در همین حین، سردار پاکپور خود نیز در عملیات مشارکت می‌کند.

نیروهای سپاه که حالا موفق شده بودند که موقعیت اختفای تروریست‌ها در طبقات فوقانی ساختمان مجلس را شناسایی کنند، آماده عملیات نهایی برای پایان دادن به این عملیات تروریستی می‌شوند.

تعدادی از نیروهای ویژه سپاه (عکس از فارس)

با فرماندهی سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه عملیات نیروهای ویژه سپاه برای  ختم غائله آغاز می‌شود و نیروها به سرعت موفق می‌شوند خود را به طبقات فوقانی رسانده و در یک لحظه غافلگیرانه یکی دیگر از تروریست‌ها را پیش از آنکه جلیقه انتحاری خودش را منفجر کند، به هلاکت برسانند.

در همین حین، 2 تروریست دیگر که متوجه حضور نیروهای امنیتی در محل و کشته شدن دیگر عضو گروه می‌شوند، جلیقه انتحاری خود را پیش از رسیدن نیروهای ویژه سپاه منفجر کرده و به هلاکت می‌رسند.

با کشته شدن تمام اعضای تیم تروریستی، نیروهای ویژه سپاه کار پاکسازی ساختمان را آغاز می‌کنند و باز هم سردار پاکپور شخصا فرماندهی این عملیات را برعهده گرفته و همراه با تیمی از نیروهای ویژه سپاه کار پاکسازی را آغاز می‌کند و پس از پاکسازی کامل ساختمان، طبقات به نیروهای دیگر واگذار می‌شود.

در جریان پاکسازی ساختمان، نیروهای سپاه متوجه می‌شوند که تروریست‌ها در زیر برخی از اجساد شهدا، نارنجک کار گذاشته‌اند تا در صورت جابجایی شهدا، نارنجک‌ها منفجر شوند که این حربه نیز با هوشیاری نیروهای سپاه خنثی می‌شود.

با پایان یافتن عملیات و کشته شدن تمام تروریست‌ها، تعدادی از نمایندگان مجلس خود را به سردار پاکپور و نیروهایش رسانده و از وی و تیمش قدردانی کردند.

سردار پاکپور در حالی که سلاح به دست دارد (پس از پایان عملیات)  – تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید