جایگزین مصوبه برج باغ‌ها اعلام می‌شود

    کد خبر :323226

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: با کلیات طرح قبلی که برای تغییر مصوبه برج‌باغ‌ها مطرح شده بود کاملاً مخالف بودیم و موافق هستیم که در باغ‌ها کاربری‌های پذیرایی، فرهنگی و گردشگری مجاز داشته باشیم.

علی اعطا؛ سخنگوی شورای شهر تهران درباره تغییر مصوبه برج‌باغ‌ها اظهار داشت: کارشناسان شورا و شهرداری تهران جلسات متعددی را در خصوص جایگزین کردن مصوبه برج‌باغ‌ها برگزار کردند و مقداری این موضوع پیچیده است، ولی با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

وی گفت: با کلیات طرح قبلی که برای تغییر مصوبه برج‌باغ‌ها مطرح شده بود کاملاً مخالف بودیم و ما موافق هستیم که در باغ‌ها کاربری‌های پذیرایی، فرهنگی و گردشگری مجاز داشته باشیم که کارشناسان نیز در همین راستا اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

سخنگوی شورای شهر تهران تأکید کرد: قطعاً در بازه زمانی یک ماه آینده می‌توانیم در خصوص تغییر مصوبه برج‌باغ در تهران تصمیم‌گیری کنیم.

به گزارش فارس:در چهارمین دوره شورای شهر تهران طرحی مبنی بر ساخت و ساز در باغ‌ها مطرح شد که درنهایت اعضای شورای شهر تهران مصوب کردند مالکین بتوانند در 30 درصد از باغ‌ها ساخت و ساز داشته باشند که این مصوبه موجب شده بود بخشی از باغات تهران از بنی برود، حال اعضای شورای پنجم به دنبال تغییر در این مصوبه برای حفظ باغات هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید