دولت نمی گذارد به مردم فشار اقتصادی وارد شود

    کد خبر :322989

شهرکرد- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه شرایط اقتصادی سختی داریم و همه به آن واقف هستیم، گفت: دولت نمی گذارد به مردم فشار اقتصادی وارد شود.

به گزارش مهر، علی ربیعی عصر پنج شنبه در مراسم کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی شهر اردل با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط اقتصادی سختی داریم و همه به آن واقف هستیم، اظهار داشت: دولت نمی گذارد به مردم فشار اقتصادی وارد شود.

وی عنوان کرد: تمهیدات لازم برای بهبود وضعیت اقتصادی از سوی دولت اندیشیده شده است.

رئیس جمهور آمریکا به دنبال گرفتن آرامش از ملت ایران است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: رئیس جمهور آمریکا به دنبال گرفتن آرامش از ملت ایران است و با اعمال تحریم ها و فشارهای اقتصادی به دنبال بی اعتماد سازی مردم نسبت به کشور است.

ربیعی با اشاره به اینکه همانند عرصه های دیگر مغلوب جنگ اقتصادی دشمن نخواهیم شد، بیان کرد: با وحدت و همدلی در مسیر توسعه و پیشرفت کشور و بهبود شرایط اقتصادی حرکت خواهیم کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: وحدت و همدلی زمینه ساز شکست دشمن در تمام عرصه ها است.

مقاومت و تاب آوری اجتماعی باید افزایش یابد

وی با اشاره به اینکه مقاومت و تاب آوری اجتماعی باید افزایش یابد، بیان کرد: دولت نمی گذارد جنگی که به این شکل آغاز شده است به مردم صدمه وارد کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با اشاره به اینکه افزایش مهارت های شغلی در جامعه زمینه ساز افزایش اشتغال است، بیان کرد: اموزش مهارت زمینه ساز ایجاد شغل در جامعه است.

ربیعی بیان کرد: در حال حاضر تجهیزات آموزشی سازمان فنی و حرفه ای افزایش یافته است و اموزش مهارت های مختلف را در استان ها انجام می دهد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری توانمندی های بسیاری برای توسعه دارد، تاکید کرد: اتصال های فرا استانی در استان چهارمحال و بختیاری زمینه ساز بهبود وضعیت اقتصادی است.

وی بیان کرد: چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت های قابل توسعه است که باید این ظرفیت ها معرفی شوند و تلاش شود که در مسیر بهره برداری قرار گیرند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: شهرستان اردل قطب تولید ماهی سردآبی است و این امر یک ظرفیت به شمار می رود و با ایجاد زنجیره ماهی می توان اشتغال بیشتری ایجاد کرد.

وی با اشاره به بیمه روستائیان و عشایر، بیان کرد: صندوق بیمه روستائیان و عشایر نقش مهمی در جلوگیری از فقر در مناطق روستایی و عشایری کشور دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید