کنترل نکردن خشم بار دیگر به قتل منجر شد

  • حوادث
  • پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۳۰
    کد خبر :322853

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد از قتل جوان 22 ساله توسط مرد 34 سال در اثر نزاع و درگیری لفظی و نیز کنترل نکردن خشم و و به اخلاق و رفتار اسلامی خبر داد.

سرهنگ «علی‌اکبر قربانی» در گفت‌وگو با  ایسنا، در تشریح این خبر اظهار کرد: طی بررسی‌های به‌عمل آمده فرزند متهم فراری از صاحب‌کار خود به پدرش شکایت کرده و پدر عصبانی به سراغ صاحب مغازه رفته و با وی درگیر شد.

وی در ادامه افزود: بر اثر این درگیری صاحب مغازه با ضربات چاقو مصدوم و به علت خونریزی شدید پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی تایباد گفت: جستجوی پلیس برای دستگیری متهم فراری و بررسی تکمیلی پرونده قتل با دستور مراجع قضایی ادامه دارد.

قربانی با توجه به اهمیت کنترل خشم در درگیری‌ها افزود: عامل اصلی بیشتر جرائم به‌ویژه قتل‌های ناخواسته بی‌توجهی به اصول اخلاقی و عصبانیت لحظه‌ای است. افراد باید توجه داشته باشند در درگیری‌ها کنترل رفتارهای خشونت آمیز بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: برای وقوع نزاع‌های خیابانی و درگیری‌های کوچک و بزرگی که هر روز در هر نقطه از جهان رخ می‌دهد، دلایل بسیاری وجود دارد اما عامل اصلی در تمام این موارد ناتوانی طرفین دعوا در کنترل خشم است موضوعی که وقتی در فضای جامعه و مقابل چشم مردم رخ می‌دهد، تبعات منفی زیادی به دنبال خواهد داشت.

مرکز شهرستان 117 هزار نفری تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید