برق مشترکان پر مصرف دولتی قطع می شود

    کد خبر :322565

شرکت توزیع نیروی برق تهران اعلام کرد که مشترکان پرمصرف دولتی با ­پایش مصرف، شناسایی و برق آنها قطع می شود.

به گزارش بازتاب به نقل از صداوسیما، مدیر دفتر هماهنگی و نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ پس از بازدید از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس مصوبه هیئت دولت مبنی بر کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق ادارات دولتی، این طرح کلید خورد و بر اساس دستور استاندار مبنی بر کاهش ساعت کار ادارات و خاموش کردن وسایل سرمایشی و روشنایی بعد از ساعت ۱۳:۳۰ به مراکز دولتی، ادارات، سازمان ها سرکشی می شود و گروه های عملیاتی میزان مصرف برق آنها را کنترل می کنند.

تورج سروش افزود: ادارات دولتی که به این دستورالعمل ها توجه لازم و از آن تبعیت نکنند در مرحله اول اخطار و در مرحله بعدی پایش در صورت رعایت نکردن و کم توجهی، برق این ادارات قطع می شود.

سروش با اشاره به اینکه طرح پایش تا پایان فصل گرما ادامه دارد گفت: در روزهای اخیر برق تعدادی از سازمانها، ادارات دولتی، وزارتخانه ها و بانکها به طور موقت از ساعت ۱۳:۳۰ تا پایان ساعت پیک روز قطع شده است.

وی افزود: قطع برق شامل مناطق حساس، نظامی، امنیتی و درمانی نمی شود.

مدیر دفتر هماهنگی و نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع برق تهران بزرگ اضافه کرد: همه مراکز دولتی، وزارتخانه ها و مشترکان بزرگ موظف به استفاده از مولدهای اضطراری در ساعت های اوج مصرف برق هستند و تفاهمنامه ای با آنها برای استفاده از مولدهای اضطراری امضا شده است.

سروش درباره عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که امروز مورد پایش مصرف برق شرکت توزیع برق تهران بزرگ قرار گرفت گفت: این وزارتخانه همکاری خوبی در کاهش روشنایی و خاموش کردن وسایل سرمایشی داشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید