تاک بند بی 5 هواوی معرفی شد؛ ترکیبی از ردیاب سلامتی، ساعت هوشمند و ایرفون بلوتوث

    کد خبر :322323

هواوی امروز در کنار گوشی هوشمند نوا 3 از مچ بند تاک بند بی 5 نیز رونمای کرده است.

به گفته هواوی این مچ بند ترکیبی از ردیاب سلامتی، ساعت هوشمند و ایرفون بلوتوث است. TalkBand B5 شبیه به یک ردیاب سلامتی معمول یا ساعت هوشمند به نظر می رسد ولی به محض اینکه آن را از بند خود خارج کنید، بدل به یک هدست بلوتوث می شود. این گجت به چیپ صدای 3 هسته ای مجهز شده که کیفیت صدای بالای آن را تضمین می کند.

علاوه بر این دو میکروفون در آن تعبیه شده که امکان کاهش نویز بهتر را فراهم می آورد. تاک بند بی 5 از نمایش اطلاعات تماس گیرنده (کالر آی دی)، قطع کردن صدای تماس و شماره گیری سریع پشتیبانی می کند. این مچ بند با گواهینامه استاندارد IP67 همراه شده و به این ترتیب در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

تاک بند بی 5 از نمایشگر 1.13 اینچی از نوع امولد با روزلوشن 300 در 160 پیکسل بهره می برد و لبه های نمایشگر برای لمس راحتر تر از نوع 2.5 است. ابعاد این گجت 58.2 در 23.3 میلیمتر با قطری 12.9 میلیمتری است و به تنهایی (بدون بند) وزنی 40 گرمی دارد.

هواوی، بندهای 18 میلی متری از جنس سیلیکون، چرم و فولاد ضد زنگ را نیز عرضه می کند که می توانید به طور جداگانه آنها را خریداری کنید. کمپانی چینی فناوری TruRelax را در مچ بند جدید خود تعبیه کرده که امکان تحلیل تغییرات ضربان قلب کاربر در کنار امکان بررسی وضعیت استرس را فراهم می آورد.

آموزش های تنفس به منظور آرامش یافتن نیز در تاک بند بی 5 در نظر گرفته شده. علاوه بر آن هواوی این گجت را به قابلیت TruSleep 2.0 مجهز کرده که پایش خواب کاربر از جمله در مرحله ای که با حرکات تند چشم همراه است (REM) را ممکن می کند. فناوری TruSeen 2.0 هواوی نیز پایش 24 ساعته ضربان قلب را فراهم می آورد تا تحلیل با دقت بالایی انجام شود.

البته هواوی پایه ای ترین قابلیت ها را فراموش نکرده: قدم شمار در کنار سیستم محاسبه کالری و مسافت. شرکت چینی اشاره کرده که برخی از قابلیت های تاک بند بی 5 نیاز به استفاده از گوشی های هواوی یا آنر دارد که از نسخه 4.1 یا بالاتر رابط کاربری اختصاصی هواوی، EMUI بهره می برند. با این حال در کل تاک بند بی 5 با تمامی گوشی های اندرویدی سازگار است.

هواوی مچ بند مورد بحث را به بلوتوث 4.2 مجهز کرده و برای ارتباط باید گوشی با اندروید 4.4 یا بالاتر داشته باشید. تاک بند بی 5 به باتری 108 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و در دو مدل اسپورت و بیزینس عرضه می شود. رنگ های در نظر گرفته شده برای بندهای آن نیز مکشی، قهوه ای و خاکستری است. البته نسخه بیزینس ادیشن با بند فلزی همراه شده است.

هنوز قیمت عرضه تاک بند 5 بی مشخص نشده و این مورد در 18 جولای (27 تیر ماه) اعلام خواد شد و 2 روز پس از آن در چین به فروش خواهد رسید. انتظار می رود در آینده نزدیک شاهد عرضه این مچ بند در دیگر کشورها باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید