معاون خدمات شهری شهرداری منطقه چهار خبر داد

جمع آوری ۱۳۷ هزارتن پسماند خشک از محلات شمال شرق تهران

    کد خبر :322290

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۴ تهران از ساماندهی و اجرای مناسب جمع آوری پسماند خشک در محلات خبر داد و گفت: در سه ماهه اول سال جاری ۱۳۷ هزار و ۳۱ تن پسماند خشک با همکاری شهروندان از سطح محلات ۲۰ گانه جمع آوری شد.

به گزارش ایسنا، رضا معلم با بیان این خبر افزود: در سه ماهه اول فصل بهار به صورت روزانه ۴۴۹ تن پسماندخشک با مشارکت شهروندان جمع آوری شده است.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی پسماند در منطقه ۴ گفت: به منظور فرهنگ سازی و ترغیب شهروندان به کاهش تولید پسماند و تفکیک از مبداء پسماند خشک ،بیش از ۱۰۰ کارگاه آموزشی تفکیک پسماند در مدارس،سرای محلات ومساجد و ۸۲ غرفه اطلاع رسانی درمراکز فرهنگی و میادین میوه و تره بار در این مدت برپا شده است.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۴ در ادامه به توزیع کیسه‌های زیست پذیر در محدوده منطقه ۴ اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۰۰۰ کیلو کیسه زیست تجزیه پذیر پسماند خشک در مراکز و ساختمانها و منازل منطقه ،۶۳۲ کارتن پلاست و ۱۹۲ مخازن پسماند خشک در مراکز تجاری و مسکونی منطقه توزیع شده است.
بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران، معلم با اشاره به تاثیر آموزش چهره به چهره تفکیک پسماند در محلات گفت: به منظور نهادینه کردن فرهنگ تفکیک پسماند از مبداء و ارتقاء بهداشت محیط زیست شهروندان تاکنون ۱۴۰۰ واحد خانوار و ۵۹۰ باب اصناف به صورت چهره به چهره آموش دیده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید