رندر رسمی گلکسی نوت 9 شباهت بالای آن به گلکسی نوت 8 را نشان می‌دهد

    کد خبر :322047

رندر رسمی گلکسی نوت 9 با نمایشگری کشیده و کم‌حاشیه منتشر شد. به نظر می‌رسد Galaxy Note 9 تا حد زیادی مشابه نسل قبلی یعنی Galaxy Note 8 خواهد بود.

در تاریخ 9 آگوست (18 مرداد)، سامسونگ سرانجام از گوشی پرچمدار گلکسی نوت 9 رونمایی خواهد کرد. هرچند تا آن روز، بسیاری از ویژگی‌ها و مشخصه‌های این فبلت دوست‌داشتنی توسط افشاگران لو خواهد رفت. این بدین خاطر است که ضمن انتشار تصاویر 360 درجه و مشخص شدن بسیاری از قابلیت‌ها، حالا نیز یکی از منابع معتبر با انتشار تصویری جدید که ادعا می‌کند رندر رسمی گلکسی نوت 9 است، طراحی نهایی این تلفن هوشمند را به تصویر کشیده است.

این عکس فقط بخش جلویی گلکسی نوت 9 را نشان می‌دهد و همان‌طور که حدس می‌زنید، سامسونگ باز هم از نمایشگر 6.3 اینچی سوپر آمولد با لبه‌های منحنی استفاده خواهد کرد. با مقایسه این تصویر با نسل قبلی، تقریبا محل قرارگیری همه‌چیز یکسان بوده و حتی دکمه‌های کناری نیز در یک محل قرار گرفته‌اند. پرچمدار جدید کره‌ای‌ها با ابعاد 161.9 در 76.3 در 8.8 میلی‌متر، تقریبا هم‌اندازه گلکسی نوت 8 با ابعاد 162.5 در 74.8 در 8.6 میلی‌متر است.

پیش‌بینی می‌شود سامسونگ موبایل جدید خود را با دوربین بازطراحی‌شده عرضه کند؛ چیزی که نوت 9 را جلوتر از نوت 8 قرار خواهد داد. جدای از تغییرات ظاهری، سازندگان از تراشه قوی‌تر اسنپدراگون 845، باتری بزرگتر و قلم هوشمند ارتقایافته نیز بهره خواهند برد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید