انتشار اولین تصاویر از هیوندای النترای فیس‌لیفت 2019

  • خودرو
  • چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ۹:۳۷
    کد خبر :322027

به نظر می‌رسد هیوندای به‌زودی از نسخه فیس‌لیفت سدان کامپکت رده C خود یعنی النترا رونمایی کند. تصاویر درز یافته از این خودرو توسط یک وب‌سایت کره‌ای نشان می‌دهد که این نسخه تفاوت‌های ظاهری زیادی با مدل‌های فعلی النترا خواهد داشت و به‌آسانی می‌تواند با نسل جدید اشتباه گرفته شود.

النترای به‌روز شده، فراتر از یک فیس‌لیفت ملایم بوده و به‌طورکلی چهره آن دگرگون می‌شود. نمای تجدیدنظر شده در جلو، با چراغ‌های مثلثی شکل کارتونی و پروژکتورهای دوبل LED و DRL تغییر یافته است. هرچند در نسخه‌های پایه می‌توان انتظار چراغ‌های هالوژن به‌جای LED را داشت. نوک چراغ‌ها تا درون جلوپنجره و هواکش بزرگ و جدید سپر نفوذ کرده است. حتی چراغ‌های مه شکن نیز به شکل مثلثی درآمده‌اند.

در قسمت پشت خودرو هم شاهد چراغ‌های بازطراحی شده‌ای هستیم که از دو نوار LED با فرمی شکسته بهره می‌برند. نام خودرو نیز همانند سوناتای جدید به‌صورت حروف جدا از هم روی درب صندوق و زر آرم هیوندای به چشم می‌خورد. برخلاف مدل‌های جاری، در نسخه جدید جای پلاک هم از درب صندوق به قسمت پایین‌تر و روی سپر منتقل شده است.

در مجموع طراحی فیس‌لیفت النترا با رویکردی جسورانه و تأکید بر المان‌های اسپرتی بوده و کاملاً دگرگون شده است.

در داخل کابین شاید تغییراتی گسترده صورت نگیرد. گفته می‌شود ویژگی شارژ بی‌سیم گوشی همراه به کنسول النترا افزوده می‌شود. اما ممکن است داشبورد فعلی هم همانند بدنه با تغییراتی وسیع همراه شود و مخصوصاً جای نمایشگر آن به سبک تبلت مانند هیوندای آیونیک شبیه شود.

در مورد قوای محرکه هنوز نمی‌توان اظهار نظری کرد اما به نظر می‌رسد موتور 2 لیتری MPi فعلی و موتور 1.6 لیتری توربوشارژر GDI حفظ شوند و شایعاتی از اضافه شدن یک نسخه هیبریدی خفیف برای اولین بار نیز به این خودرو شنیده می‌شود. این نسخه هیبریدی با سیستم الکتریکی 48 ولتی احتمالاً در توسان فیس‌لیفت نیز عرضه خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید