تحلیل بدبینانه؛ لغو کنسرت شجریان ریاکارانه است!

    کد خبر :322003

واکنش‌های مردم در فضای مجازی نیز به این اقدام برگزارکنندگان کنسرت نمایش «سی» قابل تأمل بوده است. برخی به این نکته اشاره کرده‌اند که با توجه به گران شدن ۳۰۰درصدی فضای کاخ سعدآباد اگر برگزاری کنسرت صرفه اقتصادی برای برگزارکنندگان ندارد چرا به مردم گفته می‌شود که به‌دلیل مشکلات معیشتی کنسرت لغو شده است؟ برخی نیز برای راستی‌آزمایی صداقت ادعای برگزارکنندگان کنسرت نمایش «سی» گفتند که برای بهتر شدن حال مردم می‌توانستند که چند شب اجرای رایگان برگزار کنند.

بعضی از کاربران نیز گفتند: زمان زیادی از زلزله کرمانشاه گذشته و هنوز هیچکدام از خواننده‌ها یک کنسرت نگذاشته‌اند و عواید آن را به زلزله‌زدگان اختصاص نداده‌اند. مثلاً آیا نمی‌شد همایون شجریان یک بار دیگر کنسرت «سی» را چندشب اجرا می‌کرد و دیگران هم به‌نوعی دیگر؟ عده‌ای نیز گفتند که شاید این اقدامات به این دلیل است که یک عده راه بیفتند و طوفان و هشتگ به پا کنند که همایون بیا.

اما واکنش‌ها و اظهار نظرها در فضای مجازی به کنسرت سیروان خسروی قابل توجه بوده‌اند. در فضای مجازی عده‌ای خواستار تبعیت سایر خواننده‌ها از این اقدام سیروان خسروی شدند. برخی نیز گفتند این خواننده می‌توانست بعد از برگزاری کنسرت درآمد آن را به مردم برگرداند. برخی این حرکت را ریا و شوآف دانستند و برخی البته نوشتند که به قصد ریا و تظاهر هم باشد کار بدی نیست و قابل ستایش است.

روزنامه صبح نو: بعضی گفتند درست این بود کنسرت برگزار می‌شد و عوایدش به فقرا اختصاص داده می‌شد و این اقدام سیروان خسروی را شبیه به کار خیلی از سلبریتی‌ها دانستند که از روزگار سخت مردم برای خودشان کلاه می‌دوزند. در یک رأی‌گیری توییتری با 457 شرکت کننده با این سؤال که آیا برای شما باورپذیر است که کنسلی یک پروژه بزرگ مثل چندین شب کنسرت سیروان خسروی یا شب‌های زیاد اجرای کنسرت-تئاتر سی صرفاً به‌دلیل حال بد اجتماع بوده باشد؟ 78 درصد رأی‌دهندگان جوابشان خیر بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید